Hummel - Hvilken størrelse skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. august 2012

Faith

Er i gang med at købe Hummel vinterjakker via nettet til mine to drenge på 2 år (de blev 2 år den 28/6).

Spørgsmålet er nu: Skal jeg købe str. 92 eller 98?.

De prøvede nogle Name it vinterjakker her den anden dag i str. 98, og de var ALT for store! Men Hummel er sommetider lidt småt.

Ved godt jeg bare kan returnere jakkerne hvis de er for små, men det ville være dejligt at købe de rigtige størrelser og slippe for at bøvle med returnering.

Begge drenge blev målt og vejet for ca 4 måneder siden. Mikkel målte 90 cm og vejede 13,2 kg. Emil var 89 cm og vejede 12,6 kg.

Hvilken størrelse ville i købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

MariaKyedDK

Faith skriver:

Er i gang med at købe Hummel vinterjakker via nettet til mine to drenge på 2 år (de blev 2 år den 28/6).

De prøvede nogle Name it vinterjakker her den anden dag i str. 98, og de var ALT for store! Men Hummel er sommetider lidt småt.

Ved godt jeg bare kan returnere jakkerne hvis de er for små, men det ville være dejligt at købe de rigtige størrelser og slippe for at bøvle med returnering.

Begge drenge blev målt og vejet for ca 4 måneder siden. Mikkel målte 90 cm og vejede 13,2 kg. Emil var 89 cm og vejede 12,6 kg.

jeg vil helt sikkert købe i str 92 ..

Anmeld

24. august 2012

mor2011_

husk at hummel er Meget lille i str 98 svarer til lille 92 vil anbefale at prøve en hummel jakke først men hvis du skal ha 98 så er det 104 hos hummel

Anmeld

24. august 2012

Faith

MariaKyedDK skriver:

jeg vil helt sikkert købe i str 92 ..

Tak for svar. Så tror jeg det er det jeg gør

Anmeld

24. august 2012

Faith

mor2011_ skriver:

husk at hummel er Meget lille i str 98 svarer til lille 92 vil anbefale at prøve en hummel jakke først men hvis du skal ha 98 så er det 104 hos hummel

Dem de havde sidste år (limegrøn Hummel jakke) var str. 92 og de passede dem fint. Hmm så er det sku nok alligevel 98 jeg skal købe.

Anmeld

24. august 2012

GitteC78

Du kan jo også bare købe 2 i hvert str.   he he

Anmeld

24. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Faith skriver:

Jeg har lige købt igår. Min søn er 22 måneder og vejer næsten 11.5 kilo og han svømmende i den 92 jeg købte til ham. Overvejer og bytte til en mindre størrelse 

Anmeld

24. august 2012

Faith

GitteC78 skriver:

Du kan jo også bare købe 2 i hvert str.   he he

Ja Gitte det kunne jeg da. Betaler du så de to af dem?

Anmeld

24. august 2012

Faith

Aisha skriver:

Jeg har lige købt igår. Min søn er 22 måneder og vejer næsten 11.5 kilo og han svømmende i den 92 jeg købte til ham. Overvejer og bytte til en mindre størrelse 

Nå for søren. Hvor lang er han?

Anmeld

24. august 2012

GitteC78

Faith skriver:

Ja Gitte det kunne jeg da. Betaler du så de to af dem?

Nej desværre ikke, for jeg har allerede købt vinterjakke til Daniel

Men tak for tilbuddet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.