bivirkninger af metformin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Camillos

Maja84 skriver:

tusind tak, kan man lave smoothie på forkant, er måske ikke det nemmeste at lave hver morgen med 2 børn på armen

det er bare frosne bær i en blender og noget juice det tar 2 minuter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2012

Kløver

Camillos skriver:

HHagH

det er bare frosne bær i en blender og noget juice det tar 2 minuter

Har kun stavblænder og det er nemmere at have lavet på forkant vil prøve om jeg kan finde en mindre sukkerholdig smoothie, tak for dine svar og inspiration

Anmeld

26. august 2012

Camillos

Maja84 skriver:

Har kun stavblænder og det er nemmere at have lavet på forkant vil prøve om jeg kan finde en mindre sukkerholdig smoothie, tak for dine svar og inspiration

det var så lidt det kan også laves med a 38 og lidt juice  

Anmeld

28. august 2012

Puttemor86

Hejsa... Jeg havde ikke lige tid til at læse hele tråden, men ville lige give mine erfaringer med bivirkningerne videre...

Som mange af de andre siger er det vist meget normalt med dårlig mave...

Jeg har også stadig kvalme og bliver svimmel ofte desværre, og så er det som om det trykker inden i hovedet.

Jeg holder mig så vidt muligt helt fra hurtige kulhydrater, og hvis jeg bare får lidt mellem-hurtige kulhydrater begynder min mave at knurre/rumle/ryste...

Jeg synes at det har hjulpet meget med kostomlægning og motion....

Jeg har nu tabt 20kg og det er ca 5 mdr siden jeg begyndte på at ændre på begge dele...

Håber dine bivirkninger går over snart og at de ikke fortsætter sóm mine...

Anmeld

28. august 2012

Kløver

Puttemor86 skriver:

Hejsa... Jeg havde ikke lige tid til at læse hele tråden, men ville lige give mine erfaringer med bivirkningerne videre...

Som mange af de andre siger er det vist meget normalt med dårlig mave...

Jeg har også stadig kvalme og bliver svimmel ofte desværre, og så er det som om det trykker inden i hovedet.

Jeg holder mig så vidt muligt helt fra hurtige kulhydrater, og hvis jeg bare får lidt mellem-hurtige kulhydrater begynder min mave at knurre/rumle/ryste...

Jeg synes at det har hjulpet meget med kostomlægning og motion....

Jeg har nu tabt 20kg og det er ca 5 mdr siden jeg begyndte på at ændre på begge dele...

Håber dine bivirkninger går over snart og at de ikke fortsætter sóm mine...

TAK
Beskriver meget godt hvordan jeg har det, så har ændret kost drastisk. Her den første uge har jeg tabt 3.5 kg. Så flot med dine resultater, håber meget at kunne få lige så flotte resultater som dig. Vil gerne tabe 35-40 kg inden august/september næste år

Anmeld

29. august 2012

sabi1979

Hej, jeg havde ingen bivirkninger af dem, men ved apoteket blev jeg tilbudt det billige metformin (kan ikke huske hvad de hed) jeg fik en ulækker metalsmag i munden af dem, så jeg vil hellere have de rigtige

Anmeld

29. august 2012

Kløver

sabi1979 skriver:

Hej, jeg havde ingen bivirkninger af dem, men ved apoteket blev jeg tilbudt det billige metformin (kan ikke huske hvad de hed) jeg fik en ulækker metalsmag i munden af dem, så jeg vil hellere have de rigtige

Jeg får den alm, metformin aktavis

Anmeld

29. august 2012

sabi1979

Maja84 skriver:

Jeg får den alm, metformin aktavis

Det er også den jeg fik og kunne tåle Jeg tror den anden hed Orifarm?

Anmeld

29. august 2012

Kløver

sabi1979 skriver:

Det er også den jeg fik og kunne tåle Jeg tror den anden hed Orifarm?

Har hørt navnet men kender det ikke

Anmeld

30. august 2012

Puttemor86

Maja84 skriver:

TAK
Beskriver meget godt hvordan jeg har det, så har ændret kost drastisk. Her den første uge har jeg tabt 3.5 kg. Så flot med dine resultater, håber meget at kunne få lige så flotte resultater som dig. Vil gerne tabe 35-40 kg inden august/september næste år

Er glad for at kunne hjælpe med at opklare nogen af bivirkningerne... Synes selv jeg havde svært ved at finde nogen i starten der havde de samme bivirkninger som mig...

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du vejer, men synes også at dit mål lyder realistisk, hvis du lægger din kost drastisk om...

Syntes selv at det var lidt hårdt i starten at ændre kosten så voldsomt, men efter noget tid tænker jeg næsten ikke over det mere, og når de spiser kage på arbejdet (det gør de ret tit), så er det ikke noget jeg som sådan savner mere...

Jeg krydser for at du når dit mål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.