Den var negativ :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Nemesis

Hvis du er træt at din læge så skift!

Vær da kun glad for at han henviser dig til en gyn så huirtigt, der er mange som skal vente længe førend deres læge endelig henviser.

Så vil jeg blot tilføje at jeg aldrig er blevet indkaldt hos en gyn, medmindre det var gyn. afd. på et hospital.

Jeg har selv skulle ringe til en gyn. og få en tid.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Ja, jeg har altid skrevet ned og normalt kom den hver den 11, men de sidste 3 mdr har den rykket sig hver gang..

Det gjorde min også det første år

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

Det gjorde min også det første år

Men min er kommet præcis den 11 de sidste 5 år.. Jeg har ret godt styr på den, og skriver ned hver måned og de sidste tre måneder startede den først den 14, den 20 og nu skriver vi den 24 og den er ikke kommet endnu..

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Hvis du er træt at din læge så skift!

Vær da kun glad for at han henviser dig til en gyn så huirtigt, der er mange som skal vente længe førend deres læge endelig henviser.

Så vil jeg blot tilføje at jeg aldrig er blevet indkaldt hos en gyn, medmindre det var gyn. afd. på et hospital.

Jeg har selv skulle ringe til en gyn. og få en tid.

Sisse

Der er ikke plads ved andre læger i kommunen, tro mig jeg har forhørt mig..

Det er ikke så meget henvisningen, men mere det at han bare gør det fordi testen var negativ, han lytter ikke til mig og han spørger ikke selv ind til noget, jeg blev bare sendt videre..
Hvis alle læger gjorde det, så kom dem der rent faktisk har brug for det jo aldrig til..
At have forsøgt i 4 mdr er jo ikke længe det jeg er frustreret over er at han aldrig lytter, og kender desværre flere med det problem angående den her læge..

Jeg har aldrg selv skullet ringe for en tid, den er kommet med brev når jeg er blevet henvist..

Anmeld

24. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Det er ikke så meget henvisningen, men mere det at han bare gør det fordi testen var negativ, han lytter ikke til mig og han spørger ikke selv ind til noget, jeg blev bare sendt videre..
Hvis alle læger gjorde det, så kom dem der rent faktisk har brug for det jo aldrig til..
At have forsøgt i 4 mdr er jo ikke længe det jeg er frustreret over er at han aldrig lytter, og kender desværre flere med det problem angående den her læge..

Jeg har aldrg selv skullet ringe for en tid, den er kommet med brev når jeg er blevet henvist..

Så syntes jeg simpelthen du skal gasse dig rigtig godt og grundigt op. En læge har ansvar - men det har man også selv.

Anmeld

24. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du ønsker af din læge. Jeg synes, han går langt ved at henvise dig til gynækolog pga symptomer, som de fleste ville affærdige som psyken, der spiller dig et puds - de fleste, der har enten frygtet eller håbet på en graviditet, har oplevet noget tilsvarende. Der er jo ingen grund til bekymring for dit helbred, og så kan jeg altså godt forstå, at han prioriterer sine syge patienter højere. 

Anmeld

24. august 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du ønsker af din læge. Jeg synes, han går langt ved at henvise dig til gynækolog pga symptomer, som de fleste ville affærdige som psyken, der spiller dig et puds - de fleste, der har enten frygtet eller håbet på en graviditet, har oplevet noget tilsvarende. Der er jo ingen grund til bekymring for dit helbred, og så kan jeg altså godt forstå, at han prioriterer sine syge patienter højere. 

Han har jo ikke henvist på grund af symptomer, han har udelukkende gjort det på grund af en negativ test, jeg aner jo ikke engang hvad grunden er til henvisningen, det er da fuldstændig plat at stikke mig en henvisning udelukkende fordi jeg tester negativt, giv den da til nogen der har brug for den..

Anmeld

25. august 2012

abh

Anonym skriver:

Jeg er så frustreret, og jeg er SÅ træt af at have en læge jeg kun forstår halvdelen af hvad han siger, jeg er træt af at han ikke lytter til mig, men ligesom bare sætter sig noget i hovedet, og så er det sådan det er..

Jeg er som skrevet tidligere gået 4 dage over tid nu, og kan stadig ikke få en positiv test, jeg har alle symptomerne, og det forklarede jeg også lægen, fortalte ham præcist hvordan jeg har det, og hvordan jeg føler min krop opfører sig, og det eneste han siger er at han sender en henvisning til gynækolog, og så må jeg jo bare vente på en indkaldelse dertil..
Hvad fanden skal det hjælpe mig lige nu?? Han spørger ikke engang ind til hvor længe vi har prøvet at blive gravide, og ærligt så synes jeg det er spild af gynækologens tid at vi skal sendes videre dertil allerede efter 4 forsøg.. Men uanset så hjælper det jo ikke på at min mens åbenbart bliver udsat en uge hver cyklus lige nu uden at der er en grund til det..

Ja jeg er grædefærdig lige nu, og en negativ test hjalp ikke ligefrem på det hele..

Har du overvejet den mulighed, at du kan have været gravid nogle få dage, hvorefter den begyndende foster så er gået til grunde? Jeg har læst, at det sker i en del tilfælde, og at man sjældent opdager det, fordi det blot betyder, at ens mens bliver forsinket. Det kan være forklaringen på at du har symptomerne, den forsinkede mens og at du ikke kan måle noget i urinprøven...da dit HCG niveau allerede er faldet igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.