Jeg er så frustreret, og jeg er SÅ træt af at have en læge jeg kun forstår halvdelen af hvad han siger, jeg er træt af at han ikke lytter til mig, men ligesom bare sætter sig noget i hovedet, og så er det sådan det er..

Jeg er som skrevet tidligere gået 4 dage over tid nu, og kan stadig ikke få en positiv test, jeg har alle symptomerne, og det forklarede jeg også lægen, fortalte ham præcist hvordan jeg har det, og hvordan jeg føler min krop opfører sig, og det eneste han siger er at han sender en henvisning til gynækolog, og så må jeg jo bare vente på en indkaldelse dertil..
Hvad fanden skal det hjælpe mig lige nu?? Han spørger ikke engang ind til hvor længe vi har prøvet at blive gravide, og ærligt så synes jeg det er spild af gynækologens tid at vi skal sendes videre dertil allerede efter 4 forsøg.. Men uanset så hjælper det jo ikke på at min mens åbenbart bliver udsat en uge hver cyklus lige nu uden at der er en grund til det..
Ja jeg er grædefærdig lige nu, og en negativ test hjalp ikke ligefrem på det hele..
Anmeld