Han SKRIGER når han skal op af vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Janni.

N1 skriver:

Men i svømmehallen er der jo nærmest så varmt at der ikke er til at være? men ja, vi må lige prøve at varme håndklædet - tak for tippet

Det kan også være, som Muhmi skriver at nydelsen bare er så stor at han brokker sig når det er ved at være ovre.  Nyd at han er glad for vandet. 

Vi havde den omvendte situation i lang tid her i huset. Det var virkelig en øv periode, som heldigvis er blevet vendt til det bedre igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

modesty

Sådan var det også her de første hmm, 4-5 mdr. tror jeg. Jeg tror simpelthen at han syntes at det var ubehageligt at komme fra det dejlige varme vand til den kolde, klamme luft. Så snart han var tør, havde han det fint igen.

Anmeld

24. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Uha, min søn har været igennem det samme.

Det hjalp vi lod ham være i badet til han blev utålmodig og selv der var han ked når han kom op, men jeg svøbte ham i hans håndklæde og ammede ham, så blev han i godt humør igen

Anmeld

24. august 2012

N1

Fru Skovrup skriver:

Uha, min søn har været igennem det samme.

Det hjalp vi lod ham være i badet til han blev utålmodig og selv der var han ked når han kom op, men jeg svøbte ham i hans håndklæde og ammede ham, så blev han i godt humør igen

Det må jeg prøve - tak

Selvom han jo skal op når babysvømningen er forbi

Anmeld

24. august 2012

N1

modesty skriver:

Sådan var det også her de første hmm, 4-5 mdr. tror jeg. Jeg tror simpelthen at han syntes at det var ubehageligt at komme fra det dejlige varme vand til den kolde, klamme luft. Så snart han var tør, havde han det fint igen.

Ja det kan godt ske

Luften er bare ikke kold i svømmehallen - der er så varmt at man dårligt kan ånde

Anmeld

24. august 2012

MissMona

Hejsa,

Hvordan gik din fødsel med ham? Det kan nogle gange være en genoplevelse af det at ligge i sin mors mave når de kommer ned i vandet, og derfor også en genoplevelse af det at blive "født" igen når de skal op. Det kan også være du har ham for længe i vandet, og han "kører for meget op" dvs. bliver overstimuleret og bliver superfølsom med alle sanseindtryk når han kommer op af vandet igen.

Mvh

MissMona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.