Han SKRIGER når han skal op af vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. august 2012

N1

Min søn er 3 måneder, og siden han var 2 måneder har vi haft problemer efter han har været i bad

Han skriger fuldstændig panisk når han skal op af vandet Han skriger og græder så meget at vi ikke kan trøste ham, og han bliver knald rød i hovedet.

Når han er i vandet er han den gladeste dreng - han plasker og griner

Vi har prøvet alt! at svøbe ham i håndklæde + dyne + nusseklud + sut, men det hjælper heller ikke Han skal næsten græde sig selv træt før han stopper. Synes det gør rigtigt ondt at han skal have det sådan hvergang, for han ELSKER virkelig at være i bad.

Vi er begyndt til babysvømning og der, er det det samme

Nogen gode råd? Han får mad inden svømning og er udhvilet - så det er ikke derfor
Han er blevet tjekket hos lægen for væske i ørene - men det er det heller ikke..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er han da sød! Ved ik lige hva det ka skyldes, men det er da dejligt at han elsker at komme i bad! Vh stine

Anmeld

24. august 2012

N1

StineW79 skriver:

Ih hvor er han da sød! Ved ik lige hva det ka skyldes, men det er da dejligt at han elsker at komme i bad! Vh stine

Tusind tak Ja, han elsker det godt nok!

Anmeld

24. august 2012

Skifreaken

Vi havde også lidt problemer med Hector i starten fra han var 1-2 mdr. hvor han var meget ked af det når han kom op af vandet. Det stoppede dog af sig selv. Der var heller ikke rigtigt noget der hjalp Nu er det stoppet igen, men vi gjorde også meget ud af at når vi løftede ham op, grinte vi, roste og pludrede helt vildt med ham, lavede store og sjove ansigter - om det hjalp eller han bare kom over det - ved det ikke.

Men håber i finder en løsning, det er ikke skægt når de små er kede af det

herfra til dig og bette

Anmeld

24. august 2012

Janni.

Umiddelbart tænker jeg at det kunne være fornemmelsen at komme fra dejlig varmt vand og op i den "kolde" luft, der gør ham ked af det. Har i prøvet at lune håndklæderne på en radiator inden i tager ham op? 

Det kan være det hjælper. Ellers ved jeg ikke lige hvad det kunne være. Håber i finder ud af det snart. 

Anmeld

24. august 2012

Clisolka

Hvor er han dejlig 

Jeg tænker lige som Janni på fornemmelsen af kold/varm efter et varmt bad  Ellers ved jeg heller ikke lige hvad det kan skyldes. Jeg kan huske vi havde en periode med Isabella omkring den alder, men det gik over - nu er hun blot sur når hun skal have vasket hår 

Anmeld

24. august 2012

N1

Skifreaken skriver:

Vi havde også lidt problemer med Hector i starten fra han var 1-2 mdr. hvor han var meget ked af det når han kom op af vandet. Det stoppede dog af sig selv. Der var heller ikke rigtigt noget der hjalp Nu er det stoppet igen, men vi gjorde også meget ud af at når vi løftede ham op, grinte vi, roste og pludrede helt vildt med ham, lavede store og sjove ansigter - om det hjalp eller han bare kom over det - ved det ikke.

Men håber i finder en løsning, det er ikke skægt når de små er kede af det

herfra til dig og bette

Uha, det er bare ikke rart når de græder på den måde
Håber virkelig det snart går over.

Anmeld

24. august 2012

N1

Janni. skriver:

Umiddelbart tænker jeg at det kunne være fornemmelsen at komme fra dejlig varmt vand og op i den "kolde" luft, der gør ham ked af det. Har i prøvet at lune håndklæderne på en radiator inden i tager ham op? 

Det kan være det hjælper. Ellers ved jeg ikke lige hvad det kunne være. Håber i finder ud af det snart. 

Men i svømmehallen er der jo nærmest så varmt at der ikke er til at være? men ja, vi må lige prøve at varme håndklædet - tak for tippet

Anmeld

24. august 2012

N1

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dejlig 

Jeg tænker lige som Janni på fornemmelsen af kold/varm efter et varmt bad  Ellers ved jeg heller ikke lige hvad det kan skyldes. Jeg kan huske vi havde en periode med Isabella omkring den alder, men det gik over - nu er hun blot sur når hun skal have vasket hår 

Tak

Vi må prøve - vi har ellers prøvet at putte ham i dynen lige efter, men uden effekt

Anmeld

24. august 2012

Muhmi

Sådan var det næsten også med Silas i starten... Han nød virkelig at være i det dejlige varme vand... Men det gik over, kan ikke helt hvornår, men synes at det var omkring ½ års alderen og nu her er der ikke rigtig noget, han elsker stadig at være i bad, men han brokker sig absolut ikke nær så meget som da han var helt lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.