Hvornår køber i vintertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

Lunae

Tauf skriver:

Det tør jeg ikke med en str. 80 ..

Sidste år købte jeg en Reima til camille i str 86 - den var alt for stor! Så jeg købte en 80. Den passede perfekt hele vinteren og faktisk kan hun med nød og næppe også passe den i år.

Camille bliver 2 d. 9 september og igen i år er den ene flyverdragt fra Reima. I år har jeg købt 86 hun bruger 92 i alt hendes tøj!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Underskøn

Tauf skriver:

Inspireret af tråden køber i vinterjakke. Jeg tro vi skal ha både flyverdragt og vinterjakke. Men syntes det er svært at finde ud af hvornår jeg skal købe det. Ang str tænker jeg.

Min søn er 15 mdr og bruger 86 i tøj og er lige meget snart kun i 86 alt 80 ryger på loften meget snart..:-)

Men hvad størrelse skal han så ha i vintertøj??

Det er så svært at guide med den slags, for børn tager jo deres spring str på forskellige tidspunkter.. Her brugte min datter str 86 i over et år..

Anmeld

24. august 2012

Janni.

Det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg er i stor vildrede ang vintertøj til Silas. Er bange for at købe den forkert størrelse. Tror jeg ender med at hive ham med ud i en butik. 

Anmeld

24. august 2012

Benjamins'mor

Min søn bruger 86 i tøj, er 19 mdr.
Vi har købt både vinterjakke og flyverdragt i str. 92. Tænker der også skal være plads til en tyk trøje under hvis det bliver lige så koldt som sidste år.

Anmeld

24. august 2012

Laulund87

Jeg har købt 2 flyverdragter, vinterjakke, støvler og huer.

Mangler et sæt støvler mere som jeg køber i morgen samt en tynd hue og vanter.

Jeg ville købe str 86

Anmeld

24. august 2012

2babygirls

Mortil2tiloktober skriver:

dejligt t have en masse alm tøj

Det ville jeg klart gøre , ejg har altid købt forud af alt bare et nr større end han bruger nu ..

og jakke og flyverdragter har ejg fået afvide skulle være et nr større end hvad han bruger i alm tøj , så det er det som ejg har købt .

Du kan ikke altid gå efter at overtøj skal være en str større.
Vores pige bruger 86 og lidt 92 og hun skal have str 80 i vintertøj.

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Baby2påvej skriver:

MOKAOKAOKAy

Du kan ikke altid gå efter at overtøj skal være en str større.
Vores pige bruger 86 og lidt 92 og hun skal have str 80 i vintertøj.

Okay, men det har vi gjort de to vinter han har levede . Og det har passede ganske fint.
Men børn er forskellige jo .

Anmeld

24. august 2012

Kvist

Jeg har lige købt vinterstøvler i denne uge.. Flyverdragt er også på plads pg er lige i gang med vinterjakke.. Så mangler jeg bare huer,handsker og sådanne småting.. Min søn bruger 80/86 nu, flyverdragten er i 86 fra sidste år og den passer han endnu, så satser på den til vinter ellers må jeg ud og finde en anden til den tid og vinterjakker bliver en 92..

Anmeld

24. august 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Inspireret af tråden køber i vinterjakke. Jeg tro vi skal ha både flyverdragt og vinterjakke. Men syntes det er svært at finde ud af hvornår jeg skal købe det. Ang str tænker jeg.

Min søn er 15 mdr og bruger 86 i tøj og er lige meget snart kun i 86 alt 80 ryger på loften meget snart..:-)

Men hvad størrelse skal han så ha i vintertøj??

Vi har købt ..

Han bruger 92 i tøj nu , og har købt en molo flyverdragt til ham i 92 også .. DOG syns jeg den er meget stor ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.