Hvornår køber i vintertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. august 2012

MyLove E

Inspireret af tråden køber i vinterjakke. Jeg tro vi skal ha både flyverdragt og vinterjakke. Men syntes det er svært at finde ud af hvornår jeg skal købe det. Ang str tænker jeg.

Min søn er 15 mdr og bruger 86 i tøj og er lige meget snart kun i 86 alt 80 ryger på loften meget snart..:-)

Men hvad størrelse skal han så ha i vintertøj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Altså her er hele vinter gardaroben købt , lige fra alm tøj undertøj strømper til jakke flyverdragt osv .

Jeg mangler støvler og 1 hue ..

Min dreng bruger 92 i tøj , og jeg har derfor købt 98 i både flyverdragt og jakke .. De skal jo have noget tykt tøj på inden under ..

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Mortil2tiloktober skriver:

Altså her er hele vinter gardaroben købt , lige fra alm tøj undertøj strømper til jakke flyverdragt osv .

Jeg mangler støvler og 1 hue ..

Min dreng bruger 92 i tøj , og jeg har derfor købt 98 i både flyverdragt og jakke .. De skal jo have noget tykt tøj på inden under ..

PUHA jeg er bagud. Men alm skal jeg ikke rigtig købe noget af. Vi har fået alt vores så der er så meget på loftet..

Men hvis jeg ser noget på tilbud kan jeg godt begynde at købe det i en 92 så??

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Tauf skriver:

PUHA jeg er bagud. Men alm skal jeg ikke rigtig købe noget af. Vi har fået alt vores så der er så meget på loftet..

Men hvis jeg ser noget på tilbud kan jeg godt begynde at købe det i en 92 så??

dejligt t have en masse alm tøj

Det ville jeg klart gøre , ejg har altid købt forud af alt bare et nr større end han bruger nu ..

og jakke og flyverdragter har ejg fået afvide skulle være et nr større end hvad han bruger i alm tøj , så det er det som ejg har købt .

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

dejligt t have en masse alm tøj

Det ville jeg klart gøre , ejg har altid købt forud af alt bare et nr større end han bruger nu ..

og jakke og flyverdragter har ejg fået afvide skulle være et nr større end hvad han bruger i alm tøj , så det er det som ejg har købt .

Vi er begyndt at skal ha lidt alm tøj i de større str. Da der ikke er så meget i 98 og op efter... :-) Men så køber vi bare på tilbud fik lige 3 par bukser og 2 t.shirt for 95kr i føtex i går..

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Tauf skriver:

Vi er begyndt at skal ha lidt alm tøj i de større str. Da der ikke er så meget i 98 og op efter... :-) Men så køber vi bare på tilbud fik lige 3 par bukser og 2 t.shirt for 95kr i føtex i går..

Det var dælme os billigt må jeg sige ..

Det er os det jeg selv gør køber på tilbud eller udsalg , for man spare altså nogen penge ved det

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Det var dælme os billigt må jeg sige ..

Det er os det jeg selv gør køber på tilbud eller udsalg , for man spare altså nogen penge ved det

Jeg købte en forårs jakke fra meetoo til 180kr i sidste uge. Det er også en str 92 men jeg tro godt han kan passe den i foråret sommerne :-)

Anmeld

24. august 2012

Lunae

Tauf skriver:

Inspireret af tråden køber i vinterjakke. Jeg tro vi skal ha både flyverdragt og vinterjakke. Men syntes det er svært at finde ud af hvornår jeg skal købe det. Ang str tænker jeg.

Min søn er 15 mdr og bruger 86 i tøj og er lige meget snart kun i 86 alt 80 ryger på loften meget snart..:-)

Men hvad størrelse skal han så ha i vintertøj??

Jeg ville nok vælge 86. Hvis du vælger reima, så 80.

Jeg har købt alt til Camille nu

Anmeld

24. august 2012

mortilnoahogmelina

Tauf skriver:

Jeg købte en forårs jakke fra meetoo til 180kr i sidste uge. Det er også en str 92 men jeg tro godt han kan passe den i foråret sommerne :-)

Fantastisk billigt .. ja mon ikk , hvis han så er en som ik vokser så stærkt igen så kan han sagtens .. vores dreng vokser godt der udaf synes jeg ..

Han er 20 måneder .

Anmeld

24. august 2012

MyLove E

Lunae skriver:

Jeg ville nok vælge 86. Hvis du vælger reima, så 80.

Jeg har købt alt til Camille nu

Det tør jeg ikke med en str. 80 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.