Se hvad vi fik besøg af igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Dem har vi maaaaaaange af her. Og jeg bryder mig ikke stort om dem.. Især ikke når de bliver så store de ikke kan sidde i Franks hånd  (her kunne jeg have brugt bræksmileyen )

Men det er nok ulempen ved at bo tæt på sø, mose og skov..

Jeg syntes de er søde vil bare ikke så gerne røre dem.. Men de er da meget kære:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Carl-Emil's mor

Tauf skriver:

Så vil du være trætte af at være hos os. De kommer tit ind i huset fordi have døren altid står åben her om sommeren:-)

vi har dem selv i stakkevis store og korn fede og ulækre

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

De er bare skønne. Vi ordnede drivhus idag, tidl. lejere har været slemme til ikke at holde orden i det så den fik med grovfilen idag med vores søn. Far fandt en tudse, sønnike fandt på egen hånd en salamander/et firben, en brun snegl med hus, en brun snegl uden hus, og en hvis snegl som han mente var død og flyttet hen i et andet hus indtil den langsomt fandt ud af at den ikke længere sad på drivhusvinduet og kom ud af huset og et tusindben samt en regnorm. Fantastiske oplevelser i haven. Derudover var jeg den "heldige" finder af en edderkopperede med MANGE bitte små hvide edderkoppeuunger  De kan få mine handsker hvor jeg fandt dem. Jeg viste dem godt nok til min søn, meeen kun fordi jeg var sikker på de ikke kravlede helt vildt rundt på mine hænder men kun handskerne men føj da, de ryger ud MED edderkoppeungerne .. 

MANGE ting kan jeg håndtere, meeen de der... fik næsten kvalme. Fuldstændig tåbeligt men de var bare.. Yuck! 

Nøj det lyder til i har haft skøn dag med MANGE dyr:-) Håber at høre noget mere til din dag senere eller i morgen:-)

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg syntes de er søde vil bare ikke så gerne røre dem.. Men de er da meget kære:-)

de er ikke søde når de bliver giga store

Anmeld

23. august 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Nøj det lyder til i har haft skøn dag med MANGE dyr:-) Håber at høre noget mere til din dag senere eller i morgen:-)

Jeg tror jeg nøjes med bitte små indlæg idag - så lige mit skema: 6.45 imorgen tidlig 

Det er sgu elendigt og så med den tumling i sengen i nat, som du sselv, så skal søvnen indhentes i nat 

Min mand skifter kanal om lidt, til fodbold, og så løber jeg ind i seng  Ikke at jeg ikke gider fodbold eller den kamp, men er bare mørbanket ovenpå de sidste dage. Og fodbold er bare nogen gange så dejligt søvndyssende, kommentatorerne snakker mange gange meget monotomt og så falder jeg OG manden i søvn på sofaen. Tit må jeg fortælle ham resultatet når han vågner. Lidt sjovt at drille ham med 

Håber du får en dejlig aften og nat søde 

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Jeg tror jeg nøjes med bitte små indlæg idag - så lige mit skema: 6.45 imorgen tidlig 

Det er sgu elendigt og så med den tumling i sengen i nat, som du sselv, så skal søvnen indhentes i nat 

Min mand skifter kanal om lidt, til fodbold, og så løber jeg ind i seng  Ikke at jeg ikke gider fodbold eller den kamp, men er bare mørbanket ovenpå de sidste dage. Og fodbold er bare nogen gange så dejligt søvndyssende, kommentatorerne snakker mange gange meget monotomt og så falder jeg OG manden i søvn på sofaen. Tit må jeg fortælle ham resultatet når han vågner. Lidt sjovt at drille ham med 

Håber du får en dejlig aften og nat søde 

Jeg er også hoppe i seng:-) Godnat:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.