Så vi fik besøg af en lille tudse/frø igen:-)
Den var meget større den der var der igår...
Jeg er ikke bange for dem men tør bare ikke røre dem, så manden måtte komme og hjælpe mig:-)
De er bare skønne. Vi ordnede drivhus idag, tidl. lejere har været slemme til ikke at holde orden i det så den fik med grovfilen idag med vores søn. Far fandt en tudse, sønnike fandt på egen hånd en salamander/et firben, en brun snegl med hus, en brun snegl uden hus, og en hvis snegl som han mente var død og flyttet hen i et andet hus indtil den langsomt fandt ud af at den ikke længere sad på drivhusvinduet og kom ud af huset og et tusindben samt en regnorm. Fantastiske oplevelser i haven. Derudover var jeg den "heldige" finder af en edderkopperede med MANGE bitte små hvide edderkoppeuunger
De kan få mine handsker hvor jeg fandt dem. Jeg viste dem godt nok til min søn, meeen kun fordi jeg var sikker på de ikke kravlede helt vildt rundt på mine hænder men kun handskerne men føj da, de ryger ud MED edderkoppeungerne ..
MANGE ting kan jeg håndtere, meeen de der... fik næsten kvalme. Fuldstændig tåbeligt men de var bare.. Yuck!
Anmeld