Se hvad vi fik besøg af igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. august 2012

MyLove E

Så vi fik besøg af en lille tudse/frø igen:-)

Den var meget større den der var der igår...
Jeg er ikke bange for dem men tør bare ikke røre dem, så manden måtte komme og hjælpe mig:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

B&J

det var da en lille fin en i fik besøg af der... syntes det er så spænde når man får besøg i haven ud over snegle og edderkopper osv men tusser og pindsvin osv

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

B&J skriver:

det var da en lille fin en i fik besøg af der... syntes det er så spænde når man får besøg i haven ud over snegle og edderkopper osv men tusser og pindsvin osv

Ja men det er ikke haven vi fik besøg men inde i stuen:-)

Anmeld

23. august 2012

Ina33

AD AD AD

kan forstå du ikke turde røre ved den, det havde jeg heller aldrig gjort.

Heldigvis har jeg en datter på 11 år, som tør røre ved alle dyr, så her er det hende der fjerner dyr, når de skal fjernes.

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Dem har vi maaaaaaange af her. Og jeg bryder mig ikke stort om dem.. Især ikke når de bliver så store de ikke kan sidde i Franks hånd  (her kunne jeg have brugt bræksmileyen )

Men det er nok ulempen ved at bo tæt på sø, mose og skov..

Anmeld

23. august 2012

B&J

Tauf skriver:

Ja men det er ikke haven vi fik besøg men inde i stuen:-)

uhhh sikke et sted i fik besøg ... har i døren åben

Anmeld

23. august 2012

MortilElias2010

Jeg er ikke bange for dem men tør bare ikke røre dem, så manden måtte komme og hjælpe mig:-)

De er bare skønne. Vi ordnede drivhus idag, tidl. lejere har været slemme til ikke at holde orden i det så den fik med grovfilen idag med vores søn. Far fandt en tudse, sønnike fandt på egen hånd en salamander/et firben, en brun snegl med hus, en brun snegl uden hus, og en hvis snegl som han mente var død og flyttet hen i et andet hus indtil den langsomt fandt ud af at den ikke længere sad på drivhusvinduet og kom ud af huset og et tusindben samt en regnorm. Fantastiske oplevelser i haven. Derudover var jeg den "heldige" finder af en edderkopperede med MANGE bitte små hvide edderkoppeuunger  De kan få mine handsker hvor jeg fandt dem. Jeg viste dem godt nok til min søn, meeen kun fordi jeg var sikker på de ikke kravlede helt vildt rundt på mine hænder men kun handskerne men føj da, de ryger ud MED edderkoppeungerne .. 

MANGE ting kan jeg håndtere, meeen de der... fik næsten kvalme. Fuldstændig tåbeligt men de var bare.. Yuck! 

Anmeld

23. august 2012

Carl-Emil's mor

Tauf skriver:

fy for den lede rødbede..

lige den der - den kan jeg ikke udstå overhoved.. men endelig besvimmer jeg ikke når jeg ser dem mere men frygter den dag carl-emil står sådan der med en frø Desværre er det det eneste dyr i ALLE vores pegebøger som han gider række ud efter = frøer

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Ina33 skriver:

AD AD AD

kan forstå du ikke turde røre ved den, det havde jeg heller aldrig gjort.

Heldigvis har jeg en datter på 11 år, som tør røre ved alle dyr, så her er det hende der fjerner dyr, når de skal fjernes.

Det vil jeg heller ikke det er min mand der holder den:-)

Men tilgengæld er det mig der tager mig af edderkopper, de rør mig overhovedet ikke

Anmeld

23. august 2012

MyLove E

Carl-Emil's mor skriver:

fy for den lede rødbede..

lige den der - den kan jeg ikke udstå overhoved.. men endelig besvimmer jeg ikke når jeg ser dem mere men frygter den dag carl-emil står sådan der med en frø Desværre er det det eneste dyr i ALLE vores pegebøger som han gider række ud efter = frøer

Så vil du være trætte af at være hos os. De kommer tit ind i huset fordi have døren altid står åben her om sommeren:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.