noget gik galt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Klematis

Eliza skriver:

hvis du menere fordi Mallen har den på?? 

Det er for at vise størrelsen undervejs, for jeg smsede med min mor..

sådan for at vise størrelse.. det kan godt være lidt defust når det bare ligger på ordet.. "huen" er sådanset bare uglen  

Man kan også se på det på denne her måde:
Du kan nu både hækle store ugler og store huer. Alt i 1. Det er da sejt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Eliza

Haha

Jeg elsker bare din måde at skrive på.. (du har endnu ikke fået overtalt youtube damen til at lave det samme som dig?? )

Jeg kan godt se at du nok ikke skal have 4 ugler i barnevognen hvis du gerne vil have din lækre søn med også..  Men det var lige før du kunne lave en ugle hue

Det ser ud til at det både er nålen og garnet du har valgt liiiige stort nok... Som Numsesparker også siger så prøv med en nål der hedder enten 2,5 eller 3. Og så bomuldsgarn. Det der hedder 8/4 fx. Det er med en løbelængde på ca 150-170 meter pr 50 gram Hvad er løbelængden på det du har brugt?

Den er ellers super sød din ugle . Men det må nok hellere blive en sove/ hygge bamse end en barnevognskæde

ja hun spiller super kostbar hende youtube damen..  

ja den her er nog bare en putte ugle.. den er os bare foret med engangs vaskeklude  smart i en fart og havde ikke lige andet ved hånden.. 

Ja jeg må ud og finde nogle mindre nåle og sætte mig lidt ind i det med størrelser.. troede ikke det havde en betydning ( det lærte jeg så ellers os lige nu ) 

Fandt en pokkers masse garn i kvikly, til 5 kr stk (nogle sat ned fra 28 kr..) 

Så med fråde om munden kastede jeg mig ned i bunken, og sidder nu med 23 garnnøgler.. 

så nu skal der bare hekles.. 

Anmeld

23. august 2012

Eliza

Klematis skriver:

Man kan også se på det på denne her måde:
Du kan nu både hækle store ugler og store huer. Alt i 1. Det er da sejt.

jep.. min moar har os allerede bestilt en af de huer 

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Eliza skriver:

ja den her er nog bare en putte ugle.. den er os bare foret med engangs vaskeklude  smart i en fart og havde ikke lige andet ved hånden.. 

Ja jeg må ud og finde nogle mindre nåle og sætte mig lidt ind i det med størrelser.. troede ikke det havde en betydning ( det lærte jeg så ellers os lige nu ) 

Så med fråde om munden kastede jeg mig ned i bunken, og sidder nu med 23 garnnøgler.. 

Hehe sådan kan det gå.. Men nu ved du det.. Det er også en smart måde at ændre på str af det man ønsker at lave

Uhh pas på med det med at hamstre.. Det har jeg også gjort (lidt for meget) og det har resulteret i en del kasser med garn på loftet

Anmeld

23. august 2012

Eliza

Nettemor skriver:

Hehe sådan kan det gå.. Men nu ved du det.. Det er også en smart måde at ændre på str af det man ønsker at lave

Uhh pas på med det med at hamstre.. Det har jeg også gjort (lidt for meget) og det har resulteret i en del kasser med garn på loftet

Hamstrede mest fordi jeg de sidste uger har lavet en masse mEn pillet det op igen fordi jeg ikke havde meget gern at gøre med. Nu kan jeg bare hækle derud af. 

Det var forresten en super hjælp med den side. Der er bare noget sidst i opskriften jeg godt kunneberige lidt hjælp til at tyde når jeg skam lave flere i rigtig størrelse 

Hvis du har mod på det?? 

Anmeld

23. august 2012

Klematis

Eliza skriver:

Så går du bare igang med julegaver nu. Halvdelen får huer, den anden halvdel får ugler.
Men pas på med en mindre hæklenål, så går der endnu længere tid, i den du har gjort et betragteligt indhug i de 23 nøgler.

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Eliza skriver:

Hamstrede mest fordi jeg de sidste uger har lavet en masse mEn pillet det op igen fordi jeg ikke havde meget gern at gøre med. Nu kan jeg bare hækle derud af. 

Det var forresten en super hjælp med den side. Der er bare noget sidst i opskriften jeg godt kunneberige lidt hjælp til at tyde når jeg skam lave flere i rigtig størrelse 

Hvis du har mod på det?? 

Ja da.. Du skriver bare Så ser vi på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.