Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan man ikke altid regne med. Fordi mine drengenes er ikke lukket endnu (11 mdr) og de havde ifølge SP fast hoved, da de var 4 mdr. Og mange børns bløde punkt lukker ikke helt før de er 2-3år. Sådan har jeg ihvertfald fået det afvide.
Det kan man ikke altid regne med. Fordi mine drengenes er ikke lukket endnu (11 mdr) og de havde ifølge SP fast hoved, da de var 4 mdr.
Og mange børns bløde punkt lukker ikke helt før de er 2-3år.
Sådan har jeg ihvertfald fået det afvide.
Hmm, OK, det er ikke hvad jeg har fået at vide. Men under alle omstændigheder er det forskelligt hvornår hovederne ikke er bløde længere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: så har jeg lige 6 mdr igen...
så har jeg lige 6 mdr igen...
Som sagt er det meget forskelligt, så det er ikke noget du kan regne med.
modesty skriver: Hmm, OK, det er ikke hvad jeg har fået at vide.
Hmm, OK, det er ikke hvad jeg har fået at vide.
Okay. Jamen gad vide om der nogensinde bliver enighed om noget her i verden. høhø.
engodmor skriver: tak begge to hvad gør i med jeres børn for at undgå det.. de gider jo ikk ligge ned mere, når de når 2 mdr alderen
tak begge to
hvad gør i med jeres børn for at undgå det..
de gider jo ikk ligge ned mere, når de når 2 mdr alderen
twinny skriver: Haha. NEVER. Min veninde NadiaogDaniel herinde fra skal passe dem d. 3 og 4 imens manden og jeg skal i skole. Da vi ikke har fået kørt dem ind i VS endnu. Jeg tror hun glæder sig.
Haha. NEVER. Min veninde NadiaogDaniel herinde fra skal passe dem d. 3 og 4 imens manden og jeg skal i skole. Da vi ikke har fået kørt dem ind i VS endnu. Jeg tror hun glæder sig.
Det kan jeg ski godt forstå...
Altså og fødet et barn er vildt og fantastisk, så og føde tvillinger må virkelig være noget helt specielt... i min mands familie, har de tendens til tvillinger, så vi har en chance for det her måske tredje gang kunne være lykkens gang her
twinny skriver: Hvor underligt. Jeg fik afvide at deres baghoveder retter sig helt op til 2 års alderen.
Hvor underligt. Jeg fik afvide at deres baghoveder retter sig helt op til 2 års alderen.
engodmor skriver: Det kan jeg ski godt forstå... Altså og fødet et barn er vildt og fantastisk, så og føde tvillinger må virkelig være noget helt specielt... i min mands familie, har de tendens til tvillinger, så vi har en chance for det her måske tredje gang kunne være lykkens gang her
for den er der næste gang.
Baby2påvej skriver: En af vores venner fik at vide at hun skulle til at gøre noget ved hendes datters hoved fordi når de var 6 mrs kunne det ikke rettes. Da var hun 4 mdr, og nu er hun 16 mdr og har skævt fladt baghovedet.Men der er vel mange meninger om de hoveder blandt sp'er
En af vores venner fik at vide at hun skulle til at gøre noget ved hendes datters hoved fordi når de var 6 mrs kunne det ikke rettes. Da var hun 4 mdr, og nu er hun 16 mdr og har skævt fladt baghovedet.Men der er vel mange meninger om de hoveder blandt sp'er
haha. Ja, de kan vidst ikke blive helt enige de SPer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128