Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen der ved hvor gammel babyen skal være, før at "faren" for at de kan få fladt baghovedet er ovre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: nogen der ved hvor gammel babyen skal være, før at "faren" for at de kan få fladt baghovedet er ovre
Min SP trykkede på drengene hoved, da de var 4 måneder. Og sagde det var fast. Så de var ikke længere i risiko for at få flad baghoved.
tak begge to
hvad gør i med jeres børn for at undgå det..
de gider jo ikk ligge ned mere, når de når 2 mdr alderen
Baby2påvej skriver: Jeg har fået at vide at ved 6 mdrs alderen skulle hovedeskallen være så hård at du i hvert fald ikke kan rette fladt baghovede.. Så måske derefter
Jeg har fået at vide at ved 6 mdrs alderen skulle hovedeskallen være så hård at du i hvert fald ikke kan rette fladt baghovede.. Så måske derefter
Hvor underligt. Jeg fik afvide at deres baghoveder retter sig helt op til 2 års alderen.
engodmor skriver: tak begge to hvad gør i med jeres børn for at undgå det.. de gider jo ikk ligge ned mere, når de når 2 mdr alderen
Vi gjorde ikk rigtig noget. Da de selv vendte hovederne til begge sider. Dog huskede vi at skifte arm.
twinny skriver: Hvor underligt. Jeg fik afvide at deres baghoveder retter sig helt op til 2 års alderen.
det kan jeg med stor garanti sige, at det gør det ikke
engodmor skriver: det kan jeg med stor garanti sige, at det gør det ikke
okay.
Hov hov. Det lod som et rigtig surt svar. Det var ikke meningen.
twinny skriver: Hov hov. Det lod som et rigtig surt svar. Det var ikke meningen.
hihi... ingen sure miner her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128