jeg hader det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

De vil se negativt på det, hvis du prøver på at skjule noget. Med ærlighed kommer man længst, selv om det kan være hårdt. Men min erfaring er at det er vigtigt at stå ved den man er - både de positive og negative sider. Selv om det kan været hårdt.

Synes du skal følge Sisses råd om at få en bisidder med til mødet. Det havde jeg ikke i første omgang, men senere i forløbet havde jeg min mor med og han sin kæreste. Det var ikke rart at have hende med, da jeg oplevede at hun gjorde alt for at tage min datter fra mig. Men det var en ufattelig stor støtte at have min mor ved min side.

Det er virkelig svært at skulle være ærlig om det, for er langt fra stolt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

betski

Anonym skriver:

Det er virkelig svært at skulle være ærlig om det, for er langt fra stolt af det.

Jeg var og er heller ikke stolt af, at jeg måtte sygmeldes i 6 mdr pga stress og at jeg i de to først uger måtte lade min datter være hos far. Jeg var hel til rotterne, men jeg kæmpede mig tilbage. Vi skal ikke være flove over de knæk vi får har i livet, men derimod være stolte af, at vi formår at finde kræfterne til at kæmpe os tilbage

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Du skal heller ikke være stolt af fortiden, du skal være stolt af du er igennem det! Der er en verden til forskel...

Du skal være stolt af du hver dag rejser dig fra din seng og er den bedste mor for dit barn, som du overhovedet kan være.
Du skal være stolt af dig selv, over den selvindsigt du har - du narrer ikke dig selv ind i en blind tro om at du kan det her, du arbejder med dig selv hver dag. For at blive det bedste menneske du kan tilbyde din datter. DET skal du være STOLT af.

For vores fortid er ligegyldig. Vil din kæreste sløre statsforvaltningens syn på dig, pga du har haft det svært og har taget det seriøst og reagerer du med et åbent sind og forklarer dem hvordan det hænger sammen, så er det pludseligt dig der er den stærke, den med overskuddet. Den der samarbejder, fremfor at stikke grus i maskineriet.

Lad ham pege fingre alt det du vil, DU VED hvordan DIT liv ser ud.

Anmeld

23. august 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Min datters far bor knapt 60 km væk så det er ikke muligt at han aflevere hende..

Jeg ved ikke hvem jeg skulle tage med som bisidder... Har kun familie, der er ingen forening for min datters sygdom

Prøv mødrehjælpen :-9 Om ikke andet må de da kende til nogle advokater.

Du kan måske få det via fri process, jeg ved det ikke, men ellers er det virkelig givet godt ud!

sig mig...henter han jeres datter (fra institution )om fredagen??

:-) Sisse

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Jeg var og er heller ikke stolt af, at jeg måtte sygmeldes i 6 mdr pga stress og at jeg i de to først uger måtte lade min datter være hos far. Jeg var hel til rotterne, men jeg kæmpede mig tilbage. Vi skal ikke være flove over de knæk vi får har i livet, men derimod være stolte af, at vi formår at finde kræfterne til at kæmpe os tilbage

Jeg har osse været sygemeldt nogle gange kortvarigt...

Tager min medicin dagligt...

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Du skal heller ikke være stolt af fortiden, du skal være stolt af du er igennem det! Der er en verden til forskel...

Du skal være stolt af du hver dag rejser dig fra din seng og er den bedste mor for dit barn, som du overhovedet kan være.
Du skal være stolt af dig selv, over den selvindsigt du har - du narrer ikke dig selv ind i en blind tro om at du kan det her, du arbejder med dig selv hver dag. For at blive det bedste menneske du kan tilbyde din datter. DET skal du være STOLT af.

For vores fortid er ligegyldig. Vil din kæreste sløre statsforvaltningens syn på dig, pga du har haft det svært og har taget det seriøst og reagerer du med et åbent sind og forklarer dem hvordan det hænger sammen, så er det pludseligt dig der er den stærke, den med overskuddet. Den der samarbejder, fremfor at stikke grus i maskineriet.

Begyndte at tude da jeg læste dit indlæg... Ville ønske at i allesammen kunne tage med mig i amtet...

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Prøv mødrehjælpen :-9 Om ikke andet må de da kende til nogle advokater.

Du kan måske få det via fri process, jeg ved det ikke, men ellers er det virkelig givet godt ud!

sig mig...henter han jeres datter (fra institution )om fredagen??

Hvad er fri proces?

Nej jeg henter hende i dagpleje og tager hende til stationen hvor han henter hende

Anmeld

23. august 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Hvad er fri proces?

Nej jeg henter hende i dagpleje og tager hende til stationen hvor han henter hende

Fri process er når advokathjælp er gratis.

Hvis i mødes på jeres station, når han skal have barnet, kunne det så være en ide at mødes på hans station når du henter?? så er det nok også nemmere at sige, farvel og at i skal videre, frem for at stå i hans lejlighed og skulle høre på hans kæreste.

Anmeld

23. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Fri process er når advokathjælp er gratis.

Hvis i mødes på jeres station, når han skal have barnet, kunne det så være en ide at mødes på hans station når du henter?? så er det nok også nemmere at sige, farvel og at i skal videre, frem for at stå i hans lejlighed og skulle høre på hans kæreste.

Vi mødes osse på stationen i hans by, men nogle gange slæber han hende med...

Anmeld

23. august 2012

betski

HeXeri skriver:

Det er nemlig så sandt som det står skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.