min datters far har fundet en ny dame, de flyttede sammen uden jeg vidste det, fandt ud af det af omveje, jeg er fuldstændigt over ham, men jeg syntes satme det er svært at hun blander sig i ALT! omkring min datter, selv et brev han har skrevet til statsamtet kan man tydeligt se at hun har haft fingrene i...
hvis hun er der når jeg henter min datter skal hun stå og belære mig om ting ang MIN datter, tøsen har ikke børn selv, men hun er ved at læse til pædagog så hun må vel føle sig klog.
mig og hendes far har haft et godt samarbejde, lige indtil, ja hun kom ind i billedet og begyndte at blande sig.
min datter stinker af kat når hun kommer hjem fra weekend, for de har 5 katte i en 2 vær lejlighed, jeg er ved at brække mig hver gang...
nu skal vi i amtet snart og jeg frygter virkelig mødet, for er helt sikker på at han vil bringe de problemer jeg har haft frem, jeg har lidt af en meget svær fødsels depression som jeg stadig kæmper med, nu mere end 2 år efter. min sp kontaktede min datters sagsbehandler da de syntes jeg skulle have hjælp, jeg blev presset til at starte i familie behandling mod min vilje, jeg følte mig tvunget, der har jeg virkelig været uheldig, jeg har haft en familie behandler jeg absolut aldrig har stolet på, da jeg i vinters nævte at jeg ville stoppe til det svømning de havde bestemt jeg skulle, da jeg gerne ville i gang med udd.
der begyndte hun at lave underretning om mig, være bekymret for min datter, sige ting til mig og det modsatte til min datters sagsbehandler, min datter er kronisk syg og har været en del på sygehus, de har altid sagt at jeg havde en fin datter og de har ALDRIG været bekymret for min datter...
hun mente at min datter var langt bagud i udvikling, ikke var knyttet til mig og en masse andet, ja klart hun er bagud når hun har været meget syg, men lægerne er ikke bekymret, hendes hoved fungere godt siger de. når vi har været indlagt har hun altid kun ville værre hos mig, hun snakker om mig i dp, fortrækker mig frem for mormor osv
jeg frygter at min datters far vil bruge det mod mig. jeg kæmper virkelig for at få hverdagen til at fungere, for det er sku ikke nemt at blive beskyldt for ting der ikke passer, have depression man ikke får hjælp til, så jeg tog i foråret en beslutning om at flytte hjem til min mor for at få styr på vores liv, og starte på uddannelse, arbejde med mig selv, og få den hjælp jeg har brug for.
sidder med en klump i maven, frygter at alt vil vælte, at mit liv vil blive ødelagt, gør virkelig alt hvad jeg kan for at min datter har en hverdag der bare fungere, og det gør den, hun er glad, ved hvad der skal ske, hun snakker og alle siger hun er sådan en glad pige.
er grædefærdig
(har valgt at gøre emnet anonymt da det er meget personligt for mig)