ano14316 skriver:
Jeg hader efterhånden at skifte min søn, og jeg skammer mig sådan over det.
Men det er en slåskamp uden lige at blive skiftet og få tøj på, og jeg ved ikke hvad vi skal gøre, jeg har prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om, så har sågar skiftet pusle plads, rum og udstyr, så alt var anderledes, for at se om det hjalp, det gjorde det ikke..
Magnus bliver bare så gal, og skriger og vrider sig og ormer rundt, han vil ikke ligge, sidde eller stå.
Er der nogen der har nogen forslag til hvad man kan gøre?
Nu ved jeg hvor gammel din søn er, men min datter på 14 mdr vrider og brokker sig også! Det har hun gjort nu i.. Tja.. Siden hun var 7-8 mdr...da hun ikke længere fandt det sjovt at skulle ligge der... Det er blevet meget bedre her det sidste stykke tid, fordi jeg har taget kampen med hende og insisteret på, at det skulle hun bare, og det bestemte jeg altså,
Det eneste råd jeg kan give dig er, at prøve at give ham noget at lege med mens han bliver skiftet. Og så insister på, at han skal blive liggende, uanset hvor meget han skriger eller vrider sig. Hvis først han vinder kampenhans finder han hurtigt ud af, at han måske kan slippe udenom, eller noget....
. Min datter kan godt lide at kigge på nye ting, som ikke er legetøj.. F.eks. Creme, et stykke papir eller andet mærkeligt, som ikke gør noget at hun piller ved... Så er hun underholdt mens jeg vasker og skifter osv. Og det bliver bedre, fordi de affinder sig med det, men de prøver jo også grænser af, så hav tålmodighed! 
Anmeld