Hæklerier - bordpynt, Alfred osv osv osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Michalala

Wow. Du har haft travlt. Virkelig fine ting. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Giraffen

Nettemor skriver:

Nej det behøver du ikke (endnu i hvert fald) Jeg prøver lige ad og så skriver jeg til dig hvis jeg ikke kan få det til

super

Anmeld

23. august 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Tusind tak

Jeg synes også teknikken kom ret hurtigt og så har jeg nok været ret ihærdig og stædig  

Det er i hvert fald sejt gået. ehe.. stædighed er godt. Synes ikke det er så frygtelig længe siden du lavede det indlæg om at du ville til at prøve og det skal jeg da love for du fik gjort. Ville ønske jeg havde haft overskud til at lave pynten til Penny's fest selv. Det er så fint.

Anmeld

23. august 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Det er i hvert fald sejt gået. ehe.. stædighed er godt. Synes ikke det er så frygtelig længe siden du lavede det indlæg om at du ville til at prøve og det skal jeg da love for du fik gjort. Ville ønske jeg havde haft overskud til at lave pynten til Penny's fest selv. Det er så fint.

det var også lidt træls til sidst - de sidste 15 rangler sku godt nok bare overståes men synes det var et hyggeligt lille touch især når alm barnedåbs-bordpynt er så hammer dyrt

men må indrømme at dyrene måske ikke lige er mig - alle de små dele der skal samles til sidst - jeg synes idé-fasen, gå-igang-fasen og bli-færdig-fasen er sjovest

Anmeld

23. august 2012

Giraffen

Michalala skriver:

Wow. Du har haft travlt. Virkelig fine ting. 

mange tak

syns ikke jeg har haft så travlt det er hyggeligt at sidde med når hun fx ligger på legetæppet eller om aftenen... men faren har nok måtte hoppe lidt oftere op af sofaen når "jeg er altså lige midt i en omg vil du ta hende"

Anmeld

23. august 2012

Giraffen

ano14316 skriver:

Hold da helt op hvor er du god..

Mange tak jeg er bevis på at det er til at gå til hvis man er lidt ferm på fingrene i forvejen for som Penny siger så er jeg kun lige begyndt

Anmeld

23. august 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

det var også lidt træls til sidst - de sidste 15 rangler sku godt nok bare overståes men synes det var et hyggeligt lille touch især når alm barnedåbs-bordpynt er så hammer dyrt

men må indrømme at dyrene måske ikke lige er mig - alle de små dele der skal samles til sidst - jeg synes idé-fasen, gå-igang-fasen og bli-færdig-fasen er sjovest

Det lyder til at vi har det på samme måde.. hele det midterste stykke er ikke særlig spændene, sådan har jeg det med stort set alle kreative sysler, så jeg prøver altid at skabe lidt afveksling ved at lave delmål.

Gider heller ikke dyrene, har lavet en ko og en skildpadde.. så var det slut med det. Mit næste projekt tror jeg bliver en kjole til mig selv. Kan ses på min blog (promote, promote )

Kan godt forstå det blev stramt til sidst med de rangler, jeg skulle lave 3 par sutsko og hæklede ikke i en uge efter det.

Anmeld

23. august 2012

Giraffen

Det lyder til at vi har det på samme måde.. hele det midterste stykke er ikke særlig spændene, sådan har jeg det med stort set alle kreative sysler, så jeg prøver altid at skabe lidt afveksling ved at lave delmål.

Gider heller ikke dyrene, har lavet en ko og en skildpadde.. så var det slut med det. Mit næste projekt tror jeg bliver en kjole til mig selv. Kan ses på min blog (promote, promote )

Kan godt forstå det blev stramt til sidst med de rangler, jeg skulle lave 3 par sutsko og hæklede ikke i en uge efter det.

uha den blog må jeg da lige følge lidt med i

Til mit næste store projekt vil jeg gerne lave sådan et hætte-tørklæde ale det her jeg skal bare lige ha fat i den rigtige nål og en ordentlig gang garn )

Anmeld

23. august 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

uha den blog må jeg da lige følge lidt med i

Til mit næste store projekt vil jeg gerne lave sådan et hætte-tørklæde ale det her jeg skal bare lige ha fat i den rigtige nål og en ordentlig gang garn )

Jeg ved sgu ikke hvor interresant den er, men jeg hygger mig med det.^^

Ej, den er også rigtig fin, har set noget ligende til barn inde på lutterIdyl's blog.. den overvejer jeg at lave til Penny.

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Jeg ved sgu ikke hvor interresant den er, men jeg hygger mig med det.^^

Ej, den er også rigtig fin, har set noget ligende til barn inde på lutterIdyl's blog.. den overvejer jeg at lave til Penny.

Den kjole er bare SÅ fed! Har du planer om at lave den på gefül eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.