Så er vores hus sat til salg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Polkaprik

Nettemor skriver:

Øv hvor er det surt!

Var det en fælles beslutning om at gå fra hinanden? Er du så stoppet som dagplejer?

Godt du har din datter, men nøj hvor jeg forstår din følelse af at miste hende halvt er det sværeste. Selv om du jo stadig vil have hende....

Og du fortsætter vel med dine fantastiske kager?

Ja det startede som en fælles beslutning. Han har så skiftet mening nu da han kan se hvor meget hårdere det bliver for ham som far til 4 børn med det arbejde der følger med det og økonomien. Men jeg holder fast i min beslutning. den var velovervejet og det eneste rigtige at gøre. Men vi er heldigvis gode venner og vil fortsætte et godt venskab

Jeg regner stærkt med at fortsætte med mine kager. det kan jeg bare ikke undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

B&J

Polkaprik skriver:

Ja det er mange ting på én gang. Men jeg kan se lyset for enden af tunnelen og glæder mig til at komme på plads i det nye. Skal flytte d. 8. sept

ej det er jo dejligt af høre... det bliver dejligt når alt er kommet på plads og der er jo ikke så længe til spænde

Anmeld

22. august 2012

Loa

Polkaprik skriver:

Ja vi synes også her er dejligt. Det tager ikke så lang tid at køre til KBH her fra Bor jo tæt på motorvejen

Jeg kunne sagtens overbevises, men Morten syntes jo der er langt fra Kbh og bare til Solrød, så får ham nok aldrig til Slagelse

Anmeld

22. august 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Jeg kunne sagtens overbevises, men Morten syntes jo der er langt fra Kbh og bare til Solrød, så får ham nok aldrig til Slagelse

Nogle gange er det ikke afstanden der er det vigtige men hvor lang transporttiden er Man kan sagtens bo meget tættere på men hvor man bruger længere tid på at komme frem og tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.