Så er vores hus sat til salg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.868 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Polkaprik

Hej piger

Tillader mig lige at smide et link til vores hussalg herinde. Manden og jeg skal jo skilles og derfor er huset røget til salg. Det er med meget blandede følelser da jeg jo nødigt vil af med det men på den anden side skal det bare sælges asap

Det kunne jo være at køberen til vores skønne hus sad lige herinde!

http://nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?shopno=104918&caseno=3152949

Michelle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Nettemor

Det gør mig ondt at I skal skilles  

Vil du have mulighed for at fortsætte som dagplejer når du flytter?

Det er godt nok et fint hus. Håber snart I får det solgt så I begge kan komme videre..

Anmeld

22. august 2012

An&Jo

Polkaprik skriver:

Hej piger

Tillader mig lige at smide et link til vores hussalg herinde. Manden og jeg skal jo skilles og derfor er huset røget til salg. Det er med meget blandede følelser da jeg jo nødigt vil af med det men på den anden side skal det bare sælges asap

Det kunne jo være at køberen til vores skønne hus sad lige herinde!

http://nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?shopno=104918&caseno=3152949

Michelle 

hold nu op hvor er det bare et lækkert hus..

Lige sådan som jeg gerne vil have det, det er bare meget ærgeligt at det ligger på sjælland og ikke jylland..

Jeg håber i får det solgt hurtigt..

Anmeld

22. august 2012

Troldemommi

Hvor er det dejligt hus i har, håber i snart får det solgt :-)

Monica

Anmeld

22. august 2012

Zafir

Æv sikke noget at I skal skilles. Håber I får solgt det hurtigt.

Anmeld

22. august 2012

M&N

Det gør mig ondt at I skal skilles. 

Hvis I ikke får solgt huset lige med det samme (boligmarkedet er jo ikke så godt lige nu) men det er sørme et lækkert hus, så det skal i nok få solgt.

Men hvis ikke, så er der jo også en mulighed for at leje det ud? Hvis det var, så kunne jeg godt være interesseret - vi har slet ikke råd til at købe hus og vi vil rigtig gerne bo i Slagelse.

Men hvis ikke, så god fornøjelse med at få det solgt, håber lykken tilsmiler dig snart. Kram 

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Øv I skal skilles 

Super lækkert hus i har, håber det lykkes jer at komme af med det snart.

God vind fremover

Anmeld

22. august 2012

Noneother

-Det er så ØV altså.. Havde jo håbet på at min dreng kunne ryge over til dig, når han nu skal skifte DP for 2. gang her om et par måneder 

Så vi er kede af at høre at du stopper .. 

Anmeld

22. august 2012

Loa

Det er simpelthen så fint dit hus!! Lækker have også....

Øv hvis det bare lå lidt tættere på København....

Anmeld

22. august 2012

Polkaprik

Nettemor skriver:

Det gør mig ondt at I skal skilles  

Vil du have mulighed for at fortsætte som dagplejer når du flytter?

Det er godt nok et fint hus. Håber snart I får det solgt så I begge kan komme videre..

Ja det er noget øv, men det kan ikke være anderledes

Jeg kan ikke fortsætte som dagplejer, så det er det hele der ryger på én gang. Mand, hus, bil, job og til dels mit barn da jeg jo ikke længere kan være sammen med hende hver eneste dag Det er det sidste der for mig er det aller aller sværeste. Så pyt med det andet, det skal jeg nok klare.

Jeg krydser fingre for at der er nogle der bliver vilde med vores hus og byder på det

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.