Hvad ønsker du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Kloster

serinasmor skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og det samme spørgsmål bliver ved at dukke op. Nemlig: "Hvad ønsker du dig?" og jeg aner det ikke 

Jeg ved, at jeg ønsker mig en cykel, en cykeltrailer(der kan blive jogger), regntøj og gummistøvler. Herudover er jeg blank.

Hvad ønsker du dig?

Serinasmor         

Åhh jamen jeg ønsker mig altid alt muligt. Jeg har alle vores 5 ønskesedler til at ligge på min com og hver gang, der er én der siger: "Det ønsker jeg mig", så skriver jeg det ind på ønskesedlen.

Så hvergang jeg falder over noget, jeg godt kunne tænke mig, bliver ønskesedlen redigeret. Og det gør den også til fødselsdage og jul.

Jeg ønsker mig lige for tiden:

•   Lancôme Génifique Youth Activator Serum 20 ml – Pris: 299,-
  •   Biotherm Aquasource Skin Perfection 50 ml – Pris: 345,-
  •   Biotherm Aquasource Eye Perfection 15 ml – 275,-
  •   Gavekort til Matas.
  •   Penge til tattoo.
  •   Vatteret vest. Str M. Fx rød, limegrøn ell sort.
  •   Gavekort til Sport Master til løbesko.
  •   Badesandaler str 37. Adidas.
  •   Badedragt – Adidas, Hummel, H2O. str M.
  •   Bikini med hipsters og overdel med bøjle. Adidas, Hummel, H2O. Str 40.
  •   Fjällräven mrk. Kånken (den alm Fjällräv). Farve: Ox Red.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

bøllen

Aisha skriver:

Haha  På et tidspunkt må være hvis jeg vinder i lotto eller noget lignende og selv der er det umuligt da jeg ikke spiller. Men det er dejligt og drømme lidt 

Drømme er altid godt og have :-)

Måske du en dag er heldig ... Spiller heller ikke lotto men ved også hvad pengene skulle bruges til hvis jeg vandt :-)

Anmeld

22. august 2012

Muffin_girl

serinasmor skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og det samme spørgsmål bliver ved at dukke op. Nemlig: "Hvad ønsker du dig?" og jeg aner det ikke 

Jeg ved, at jeg ønsker mig en cykel, en cykeltrailer(der kan blive jogger), regntøj og gummistøvler. Herudover er jeg blank.

Hvad ønsker du dig?

Serinasmor         

Jeg kan ALDRIG finde på noget... Men nu ønsker jeg mig en cykel, da den anden er et gammel lig ... Det er ikke til at holde ud ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.