Hvad ønsker du dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. august 2012

serinasmor

Jeg havde fødselsdag igår og det samme spørgsmål bliver ved at dukke op. Nemlig: "Hvad ønsker du dig?" og jeg aner det ikke 

Jeg ved, at jeg ønsker mig en cykel, en cykeltrailer(der kan blive jogger), regntøj og gummistøvler. Herudover er jeg blank.

Hvad ønsker du dig?

Serinasmor         

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

Jeg havde fødselsdag igår og det samme spørgsmål bliver ved at dukke op. Nemlig: "Hvad ønsker du dig?" og jeg aner det ikke 

Jeg ved, at jeg ønsker mig en cykel, en cykeltrailer(der kan blive jogger), regntøj og gummistøvler. Herudover er jeg blank.

Hvad ønsker du dig?

Serinasmor         

jeg ønsker mig ting fra Kähler serierne, og ellers så er det mest tallerkner, kopper, skåle osv fra royal copenhagen og norman copenhagen, derudover ønsker jeg mig lidt ting fra hay, et tastatur til min ipad, et omformer stik så jeg kan bruge mine æble sager på overhead også..

Derudover, så ønsker jeg mig altid gavekort til diverse tøj butikker, matas, bahne osv..

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

Jeg ønsker mig et persisk gulvtæppe, sofapuder fra hay, make up, et hamster, nye gryder og pander, mamalicious tøj til min gravide mave og så ønskede jeg mig en by stroom clutch/mini taske som jeg lige har fået- og jeg elsker den! Og så ønsker jeg mig huller i ørene jeg tør bare ikke

Anmeld

22. august 2012

LR85

2 forskelluge deodoranter

Bluser/toppe fra Rosemunde

Bagepensel

Thedåser

Stof til nye gardiner

Hårolie

Comwell produkter

En klipning

Æggebærer fra Royal Copenhagen

Det er min foreløbige ønskeseddel til jul

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

jeg ønsker mig ting fra Kähler serierne, og ellers så er det mest tallerkner, kopper, skåle osv fra royal copenhagen og norman copenhagen, derudover ønsker jeg mig lidt ting fra hay, et tastatur til min ipad, et omformer stik så jeg kan bruge mine æble sager på overhead også..

Derudover, så ønsker jeg mig altid gavekort til diverse tøj butikker, matas, bahne osv..

gavekort var en god idé ... jeg er bare så mega dårlig til at få dem brugt 

og så ville jeg da ønske jeg havde lidt æbleting at ønske mig dimser til  

kunne selvfølgelig ønske mig en æbleting... men cykel er vigtigere pt  vi er nemlig nødt til at lade bilen dø om snart

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

Tillykke med igår .

Jeg havde fødselsdag for 8 dage siden, jeg blev 18 så jeg ønskede mig som mange andre 18-årige penge til kørekort.

Fik også:

Rødvinsglas, velour due, håndstøvsuger, American pie reunión, håndklæder og en Katon smøger (en underlig gave fra min far).

Anmeld

22. august 2012

trunte24

serinasmor skriver:

Hvad ønsker du dig?

Serinasmor         

Tillykke med fødselsdagen

Jeg ønsker mig de her ting:

- Chloé L'eau de Chloé eau de toilette 30 ml.

- Issey Miyake parfume den lyserøde 30-50 ml.

- Gavekort til Decorate Shop

- Gavekort til Bruues Galleri

- Glimmer tørolie fra The Body Shop

- BodyButter fra The Body Shop

- Gavekort til Veromoda, vila, Only eller Bestseller.

- Fodbehandling med fisk

Anmeld

22. august 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

gavekort var en god idé ... jeg er bare så mega dårlig til at få dem brugt 

og så ville jeg da ønske jeg havde lidt æbleting at ønske mig dimser til  

kunne selvfølgelig ønske mig en æbleting... men cykel er vigtigere pt  vi er nemlig nødt til at lade bilen dø om snart

Så ville jeg da klart øske mig penge til cyklen..

Er det ikke noget med at i lige er flyttet?? Kan du så ikke finde nogle småting du synes du liiige mangler det nye sted?? det kan jeg altid.. ;D

det er da altid godt at ønske sig æbleting..
Men jeg kan kun ønske mig tilbehør dertil lige nu, for jeg har jo faktisk købt både computer, telefon og ipad..

men når vi får bygget til og lavet plads til kontor, så har jeg et æbleønske mere af de helt store, nemlig en af deres stationære..

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

trunte24 skriver:

Tillykke med fødselsdagen

Jeg ønsker mig de her ting:

- Chloé L'eau de Chloé eau de toilette 30 ml.

- Issey Miyake parfume den lyserøde 30-50 ml.

- Gavekort til Decorate Shop

- Gavekort til Bruues Galleri

- Glimmer tørolie fra The Body Shop

- BodyButter fra The Body Shop

- Gavekort til Veromoda, vila, Only eller Bestseller.

- Fodbehandling med fisk

fodbehandling med fisk ??

undskyld men kan ikke lade være .. hvordan fungerer det ... 

håber ikke det er som det ser ud i mit hovede lige nu  

en spand med døde sild og foden i det ???

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

Så ville jeg da klart øske mig penge til cyklen..

Er det ikke noget med at i lige er flyttet?? Kan du så ikke finde nogle småting du synes du liiige mangler det nye sted?? det kan jeg altid.. ;D

det er da altid godt at ønske sig æbleting..
Men jeg kan kun ønske mig tilbehør dertil lige nu, for jeg har jo faktisk købt både computer, telefon og ipad..

men når vi får bygget til og lavet plads til kontor, så har jeg et æbleønske mere af de helt store, nemlig en af deres stationære..

det er faktisk det der er så underligt ... selvom vi er flyttet kan jeg ikke lige komme på noget vi mangler ... ikke rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.