SabineBH skriver:
Jeg har tænkt på gåstol og synes også de er smarte...
Men jeg synes bare jeg har hørt så mange snakke om at de sænker dem motorisk. Jeg aner ikke noget om det....?
Du har ikke mærket noget med din datter?
Overhovedet ikke. Tvært imod så er det virkelig gået stærkt derefter.
Hun fik den da hun var 10 mdr. To dage efter racede hn rundt over det hele. Hun begyndte at kravle da hun var ca 11 mdr og da hun var ca 11,5 kunne hun gå med os i hænderne. Og da hun var 13 mdr gik hun selv. Og hun er 15 mdr nu. Og hun render rundt over det hele og har hun os i hænderne så prøver hun atløbe.
Der er rigtig mange der snakker negativt om gåstolene. Men jeg har kun positivt. Da hun begyndte at kunne få med støtte pakkede vi den væk. Det var ikke længe hun brugte den men det har virkelig sat gang i hende. For hun kunne som sagt ikke støtte på hendes fødder og hver gang sp var her sagde hun at hun ikke kunne forstå at hun ikke ville støtte på hendes ben.
Self skal dit barn ikke sidde deri i timer.
Isabella sad i den nogen gange om dagen i maks 30 min af gangen. Også selvom de siger 15 min.
Vi lagde i starten tæpper rundt i stolen når hun blev sat i for at hun var mere stabil. Men der gik ikke længe så var det ikke nødvendigt mere.
Anmeld