Vil ikke ned på flad fod og "stå"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.077 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. august 2012

SabineBH

Hejsa!

Min datter på. Knap 9 måneder "står" stadig på tær når vi holderhende og når vi prøver at "gå" med hende. Min mor siger så i dag at det ikke er normalt. Ork, så skal jeg til at bekymre mig om det....

Det skal siges at hun ikke kan kravle forlæns endnu, kun bagud. 

Er der nogen der fortælle om det evt er noget det skal tjekkes eller om jeg skal hjælpe hende på en måde? 

Hilsen Sabine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Aabye

Da Marcus begyndte at gå selv som 11 mdrs var det også på tæerne.. Du skal ikke være bekymret..
Min SP sagde til mig at jeg først skulle være bekymret hvis det ikke ændrede sig.. I dag går han på flad fod uden problemer..

Anmeld

22. august 2012

fif

SabineBH skriver:

Hejsa!

Min datter på. Knap 9 måneder "står" stadig på tær når vi holderhende og når vi prøver at "gå" med hende. Min mor siger så i dag at det ikke er normalt. Ork, så skal jeg til at bekymre mig om det....

Er der nogen der fortælle om det evt er noget det skal tjekkes eller om jeg skal hjælpe hende på en måde? 

Hilsen Sabine

Hej med dig 

Da vores pige, var lille kan ik huske hvorgammel hun var, men hun stod osse på tæerne ligesom du beskriver din .... Hvis ik hun virker irriteret eller noget tror jeg ik at der er noget galt, det ska jo nok komme  

Anmeld

22. august 2012

Leneur

Altså jeg fik at vide af min sp at jeg skulle prøve at lægge lidt pres på fødderne med flad hånd, for at gøre hende bevidst om at hun havde dem, så det var måske en idé at gøre det???

Anmeld

22. august 2012

An&Jo

SabineBH skriver:

Hejsa!

Hilsen Sabine

Sådan gjorde min dreng også, og da han startede med at gå rigtig gik han meget let på tå så at sige.. jeg fik det tjekket ved lægen, og det er altså meget normalt, så længe barnet ikke fortsætter sådan i flere år..

Anmeld

22. august 2012

LR85

Gå til kiropraktor

Anmeld

22. august 2012

twinny

Vi fik afvide til kiropraktor, at det er for griberefleksen stadigvæk er der.

Så I må ikke gå med hende. Hun skal selv lære det. Også kommer det af sig selv på flad fod.

Anmeld

22. august 2012

L&V

twinny skriver:

Så I må ikke gå med hende. Hun skal selv lære det. Også kommer det af sig selv på flad fod.

Det er nemlig rigtigt.. Til ts du kan stimulere refleksen væk i fødderne ved at massere, nulre osv. Du kan evt ta en grønsagshandske på og nusse fødderne med den på

Anmeld

22. august 2012

morethanperfect

twinny skriver:

Ved du hvornår de burde gå på flad fod ?
Oscar er 22 mdr. og går stadig på tær  

Anmeld

22. august 2012

SabineBH

Tak for jeres svar.

Så er jeg ikke så bekymret længere. 

Jeg må prøve at nulre og massere de små fusser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.