Anonym skriver:
Jeg er anonym for ikke at udstille min kæreste, men har virkelig brug for at komme af med det her!
For det første er min kæreste loduman! Han har tabt rigtig mange penge, før han fandt mig.. Og derfor mener han, at det han gør nu det bare er småting. Vi har et barn sammen på 2 mdr, og derfor mener jeg ar der skal være stabilitet i økonimien og der skal ikke være nogle penge ude og hænge nogle steder, som man ikke ved om man får tilbage.
Nå men løsningen på hans lodomani, har vi forhåbentlig fundet, efter utallige af gange han har lovet ikke at spille men gjort det alligevel. Derfor styrer jeg ALLE pengene og han er blokeret fra alle spil hjemmesider.
Men, han elsker at sælge. Han køber Iphone's laver det der er galt med dem og sælger dem for mere, og derved tjæner lidt penge.
Det er jo fint at tjæne lidt penge, ved siden af det job han har.. Men pt, syntes jeg ikke vi skal have nogle penge ude og hænge på den måde som han har, når han nu gør det med de iphones.. Det har vi haft en snak om, hvor vi blev enige om at for en periode skal han ikke gøre det, og så kan han måske begynde på det igen.. Har sagt til ham, at han går på arbejde for at tjæne penge og derfor behøver han ikke sælge iphones.
Men, alligvel kommer han ca 1 gang om ugen og siger at han har købt en.. Han ved det er forkert, det kan jeg tydeligt hører på ham når han kommer for at "tilstå".. Men alligevel gør han det. Hver gang han gør det, har vi snakken, han lover at det gør han ikke. Men det samme sker igen!
Jeg er ikke typen der skælder ud, han er jo en voksen mand (burde han være.), selvom han ved det gør mig sur og ked af det..
Men jeg er bare SÅ træt af at han lover og lover og aldrig holder en skid af det!!! Jeg stoler faktisk slet ikke på ham lige på de punker.. Og jeg føler jeg har 2 børn, fordi han skal behandles som et barn!
Der ligger også en masse andet bag det her, bla noget med hans barndom o.s.v.. Men derfor kan det da ikke være så svært at holde hvad man lover.. Bare bevise en lille smule!
Måtte bare lige af med det!
Du skriver han er ludoman...... det er en sygdom på lige fod med narkoman, alkoholiker, rygeren..... (ikke fysisk men psykisk) og hvis han spiller med penge, så kan der edermama ryde nogen kontanter - ofte flere end folk er klar over.
"drenge er bare drenge" .nej : En ludoman misterofte venner, familie, hus osv. fordi det bare tager overhånd...og løgne er en STOR delaf det.De bliver fysisk dårlige, hvis de ikke får lov til at spille...og derfor kan tyveri og enorm gæld være den eneste udvej, også selv om det er fra familien...... En ludoman kan også sagtens være den der bare ikke kan undvære sin syvkabale.og sidder klistret til skærmen 4-5 timer om dagen, og tripper for at komme hjem fra familiefesten, for at spille... eller den der hvergang ved disken i supermarkedet, liiiiige skal ha en 10´kr skrab, for det er jo ikke så dyrt.
Du har gjort det rigtige. Du har sat foden ned, INDEN det render af med ham.. men er det nok..........?............. for sælger han de ifones, for at få lidt til sine spil? eller er det han spil?