Hjælp til hækling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

JulieE

Skifreaken skriver:

Er der mon nogen af jer der har oplevet at lommen slet ikke er lang nok? Jeg har lavet de 33 rækker men mangler nok 2 cm endnu :/

Jeg oplevede præcis det samme... Som Nettemor, fortsatte jeg bare til det passede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2012

Skifreaken

heeh super Så må den passes lidt til

Anmeld

24. august 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Ja sådan var min også. Så lavede bare videre til jeg synes det passede..

kanon :p men heldigt nok at man bare lige kan lave et par rækker mere :p

Anmeld

24. august 2012

Nettemor

Skifreaken skriver:

J de

kanon :p men heldigt nok at man bare lige kan lave et par rækker mere :p

Ja det er en god ting glæder mig til at se resultatet..

Anmeld

25. august 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Ja det er en god ting glæder mig til at se resultatet..

Så blev ituiet færdigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Skifreaken skriver:

Så blev ituiet færdigt

Hvor er den blevet fin!

Anmeld

25. august 2012

Madam Blå

Nettemor skriver:

Normalt så laver du masken i 'toppen'  men når du skal lave den bag om så skal du lave den i selv stangen.. giver det mening? Ellers ved jeg der var en ander herinde der spurgte om det og en der fandt en video.. Skal lige se om jeg kan finde tråden

Det gav rigtig god mening og tusind tak for linket! Ih altså - det er godt nok en ny verden jeg begiver mig ud i Det er jo helt simpelt at lave, og man gør jo bare lige som der står. Men alligevel kunne jeg bare ikke greje, hvordan de skulle laves. Jeg takker for svar!

Nu har jeg øvet mig i at lave dem, og nu vil jeg også kaste mig over det hækleetui Håber det kan blive lige så flot.

Anmeld

25. august 2012

Nettemor

Madam Blå skriver:

Det gav rigtig god mening og tusind tak for linket! Ih altså - det er godt nok en ny verden jeg begiver mig ud i Det er jo helt simpelt at lave, og man gør jo bare lige som der står. Men alligevel kunne jeg bare ikke greje, hvordan de skulle laves. Jeg takker for svar!

Nu har jeg øvet mig i at lave dem, og nu vil jeg også kaste mig over det hækleetui Håber det kan blive lige så flot.

Altså da jeg startede og læste en opskrift hvor jeg skulle lave en ring af 6 lm og derefter lave 15 masker i den ring. Det fattede jeg hat af! Troede jeg skulle lave 15 masker i de 6 masker og ikke i selve ringen.. Så måtte også lige søge hjælp herinde

Det er bare med at spørge jo Og det skal nok blive bedre. Når først man får styr på maskerne og hvordan man læser en opskrift så kører det bare derudaf

Glæder mig til at se dit resultat

Anmeld

27. august 2012

Madam Blå

Nettemor skriver:

Altså da jeg startede og læste en opskrift hvor jeg skulle lave en ring af 6 lm og derefter lave 15 masker i den ring. Det fattede jeg hat af! Troede jeg skulle lave 15 masker i de 6 masker og ikke i selve ringen.. Så måtte også lige søge hjælp herinde

Det er bare med at spørge jo Og det skal nok blive bedre. Når først man får styr på maskerne og hvordan man læser en opskrift så kører det bare derudaf

Glæder mig til at se dit resultat

Ja, det kan være rigtig svært at læse en opskrift - selvom det står ganske simpelt forklaret. Det kræver nok lidt øvelse og lidt mere rutine, inden jeg nemt kan læse sådan en

Hihi, ja jeg har også prøvet at hælke rundt, og skulle begynde med den magiske ring, eller hvad den kaldes.. Phyy.. Det tog altså et par timer hihi. Havde aldrig hæklet før, og ville hækle en lille bamse til min datter. Ikke er den køn, men den har sin charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.