Hjælp til hækling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.451 visninger
28 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Skifreaken

Hej.

Jeg er ved at lave dette etui http://lutteridyl.blogspot.dk/2012/05/opskrift-pa-hklet-etui-til-hklenale.html

Jeg mangler lige lidt hjælp

Der står 2 rk      Spring den første stm over, 1 stm i næste m, om de næste 4 stm hækler du stm bag om stangen, *2 alm stm, 4 stangmakser bag om stangen* gentag 5 gange, 1 alm stm og hækl den sidste stangmaske bagom stangen, vend med 2 lm.

Hvad menes der med at de næste 4 stm hækler du stm bag om stangen? Den forstår jeg ikke lige..

Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Skifreaken

OP Op

Anmeld

22. august 2012

Skifreaken

haha så dum har man da ikke lov til at være, der er så en fin fin vejledning nederst i den opskrift jeg bruger - fnis - pinligt!!!!

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

Skifreaken skriver:

haha så dum har man da ikke lov til at være, der er så en fin fin vejledning nederst i den opskrift jeg bruger - fnis - pinligt!!!!

men så fik du da løst problemet

Anmeld

22. august 2012

Skifreaken

serinasmor skriver:

men så fik du da løst problemet

hihi jeps :p

Anmeld

23. august 2012

Madam Blå

Skifreaken skriver:

Hej
Jeg sidder med samme problem. Er bare ved at øve mig, og min mor sagde, at jeg skulle prøve at hækle stm og så hækle nogle stm bag om stangen. Det ville blive flot, sagde hun. Ja, svarede jeg, men aner ikke hvordan jeg gør det

Har nu kigget på din opskrift - og jeg forstår det endnu ikke hihi. Og kan simpelthen ikke greje det ud fra de billeder. Vil du måske prøve at forklare mig det?

Hilsen Kristina

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Madam Blå skriver:

Hej
Jeg sidder med samme problem. Er bare ved at øve mig, og min mor sagde, at jeg skulle prøve at hækle stm og så hækle nogle stm bag om stangen. Det ville blive flot, sagde hun. Ja, svarede jeg, men aner ikke hvordan jeg gør det

Har nu kigget på din opskrift - og jeg forstår det endnu ikke hihi. Og kan simpelthen ikke greje det ud fra de billeder. Vil du måske prøve at forklare mig det?

Hilsen Kristina

Normalt så laver du masken i 'toppen'  men når du skal lave den bag om så skal du lave den i selv stangen.. giver det mening? Ellers ved jeg der var en ander herinde der spurgte om det og en der fandt en video.. Skal lige se om jeg kan finde tråden

Anmeld

23. august 2012

Nettemor

Madam Blå skriver:

Hej

Hilsen Kristina

Se evt denne video. Den er godt nok på engelsk men der viser hun hvordan man gør

Anmeld

23. august 2012

Sara_S

Hehe... vi er mange med den samme nåleetui efterhånden! 

Anmeld

23. august 2012

JulieE

Sara_S skriver:

Hehe... vi er mange med den samme nåleetui efterhånden! 

Fnis.... Jeg har også lavet det nu  Mangler bare lige at finde noget turkis elastisnor og en fed knap 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.