Anonym skriver:
Vil lige starte ud med at sige at jeg VED han elsker mig..
MEN jeg vil så gerne giftes.. han virker ikke til at interessere sig for det overhovedet.. vi er forlovet og da vi blev det forventede jeg ligesom at vi så også skulle giftes.. Men når jeg spørger ham svare han "der er ikke noget jeg hellere vil".. men han prioritere det ikke, hvis vi har penge vil han bruge det på noget andet.. Idag sagde jeg til ham "jeg har regnet på det og behøvede ikke blive så dyrt, vi kan godt gøre det for 10000 kr" (vi vil gerne have et stille og rolig bryllup).. så siger han bare mens han vender øjne "ja det jo heller ingen penge"..
Plus jeg sad og fjollede og var i så godt humør og snakkede helt vildt.. så siger han bare "shhh" "sshhh" for sjovt hver gang.. synes sku ikke det skide skægt.. nu gider jeg slet ikke sige mere resten af aftenen og vil aldrig nævne bryllup igen.. så må han sku selv melde ud når/hvis han vil.. hvis vi snakker om det med andre vil jeg bare sige jeg ikke vil giftes.. Gider faktisk ikke giftes når han er sådan 
Han nusser aldrig en og siger aldrig han elsker mig.. det altid mig som skal "starte"..
Irritere mig grænseløst.. jeg ved at jeg er kvinden i hans liv og han er så glad for at have mødt mig.. men ærlig talt går det mig vildt meget på han ikke er lidt oppe på beatet!!!!! 
Hvordan er jeres?
huha.. føler virkelig jeg kan følge dig på nogle punkter. min og kæresten bor ikke sammen endnu, så han får da chancen når vi flytter sammen om 2mdr. en sjælden gang imellem kan han snige en blost med hjem til mig, sjælden! og når han så endelig har, bliver jeg egentlig ikke glad for dem, men siger da tak i ren høflighed.
Vi har været sammen i snart halvandet år og det forste halve år var han så sød, kærlig og omsorgsfuld. men siden det, her er det mig der siger jeg elsker ham hvorefter han nok kan sige det tilbage-men det føles bare ikke som om han mener det når det er.. og stort set hver gag han siger det blir jeg ked af det pga denne følelse
bare her i går sagde han at han skulle arbejde over, jeg lå hjemme med min syge dreng samt jeg selv var lidt oppe i feber. spurgte ham om han ikke kunne komme hjem efter arbejde og give en hånd med det hele. men næ nej, det mente han ikke fordi han skulle arbejde over. der sys jeg det en meget hård afvisning når man ligger syg! jeg er ærlig taltbegyndt at frygte om jeg skal flytte sammen med ham
mere det der med, er han ligeglad nu, hvordanvil det så være under samme tag? vil han så skridehver gang der er det mindste?
men elsker ham bare så højt
Anmeld