Ihhh er så træt af at have en uromantisk/kærlig kæreste :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.084 visninger
13 svar
5 synes godt om
21. august 2012

Anonym trådstarter

Vil lige starte ud med at sige at jeg VED han elsker mig..
MEN jeg vil så gerne giftes.. han virker ikke til at interessere sig for det overhovedet.. vi er forlovet og da vi blev det forventede jeg ligesom at vi så også skulle giftes.. Men når jeg spørger ham svare han "der er ikke noget jeg hellere vil".. men han prioritere det ikke, hvis vi har penge vil han bruge det på noget andet.. Idag sagde jeg til ham "jeg har regnet på det og behøvede ikke blive så dyrt, vi kan godt gøre det for 10000 kr" (vi vil gerne have et stille og rolig bryllup).. så siger han bare mens han vender øjne "ja det jo heller ingen penge"..
Plus jeg sad og fjollede og var i så godt humør og snakkede helt vildt.. så siger han bare "shhh" "sshhh" for sjovt hver gang.. synes sku ikke det skide skægt.. nu gider jeg slet ikke sige mere resten af aftenen og vil aldrig nævne bryllup igen.. så må han sku selv melde ud når/hvis han vil.. hvis vi snakker om det med andre vil jeg bare sige jeg ikke vil giftes.. Gider faktisk ikke giftes når han er sådan
Han nusser aldrig en og siger aldrig han elsker mig.. det altid mig som skal "starte"..
Irritere mig grænseløst.. jeg ved at jeg er kvinden i hans liv og han er så glad for at have mødt mig.. men ærlig talt går det mig vildt meget på han ikke er lidt oppe på beatet!!!!!
Hvordan er jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

MEN jeg vil så gerne giftes.. han virker ikke til at interessere sig for det overhovedet.. vi er forlovet og da vi blev det forventede jeg ligesom at vi så også skulle giftes.. Men når jeg spørger ham svare han "der er ikke noget jeg hellere vil".. men han prioritere det ikke, hvis vi har penge vil han bruge det på noget andet.. Idag sagde jeg til ham "jeg har regnet på det og behøvede ikke blive så dyrt, vi kan godt gøre det for 10000 kr" (vi vil gerne have et stille og rolig bryllup).. så siger han bare mens han vender øjne "ja det jo heller ingen penge"..
Plus jeg sad og fjollede og var i så godt humør og snakkede helt vildt.. så siger han bare "shhh" "sshhh" for sjovt hver gang.. synes sku ikke det skide skægt.. nu gider jeg slet ikke sige mere resten af aftenen og vil aldrig nævne bryllup igen.. så må han sku selv melde ud når/hvis han vil.. hvis vi snakker om det med andre vil jeg bare sige jeg ikke vil giftes.. Gider faktisk ikke giftes når han er sådan
Han nusser aldrig en og siger aldrig han elsker mig.. det altid mig som skal "starte"..
Irritere mig grænseløst.. jeg ved at jeg er kvinden i hans liv og han er så glad for at have mødt mig.. men ærlig talt går det mig vildt meget på han ikke er lidt oppe på beatet!!!!!
Hvordan er jeres?

Ærlig talt så lyder det en lille smule barnligt forstå mig ret, med et smil på læben. Grundet hans fjollede reaktion vil du nu ikke længere giftes - basta!

Måske er han ikke heeeelt klar over hvor meget det betyder for dig. Men det behøver jo altså ikke betyde ligeså meget for ham det kan du ikke pådutte ham. Han siger han gerne vil giftes med dig - så synes jeg du skal tage ham på ordet, sætte ham ned ved bordet en dag og sig at du egentlig godt kunne tænke dig at lægge en ordentlig plan for det bryllup - spørg evt hvornår han har ordentlig tid til at tage den snak, og sæt jer så ned  
Så kan i jo få snakket om hvor meget og hvor længe i skal spare op, lægge en plan i måneder (eller år?) og sæt evt. en dato for brylluppet. 

Jeg synes ikke det gør noget at det er dig der tager initiativet for dette, for du KAN ikke forvente at han ønsker det ligeså højt som du - det er generelt en kvinde-ting Han har trods alt friet til dig. 

Anmeld

21. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ærlig talt så lyder det en lille smule barnligt forstå mig ret, med et smil på læben. Grundet hans fjollede reaktion vil du nu ikke længere giftes - basta!

Måske er han ikke heeeelt klar over hvor meget det betyder for dig. Men det behøver jo altså ikke betyde ligeså meget for ham det kan du ikke pådutte ham. Han siger han gerne vil giftes med dig - så synes jeg du skal tage ham på ordet, sætte ham ned ved bordet en dag og sig at du egentlig godt kunne tænke dig at lægge en ordentlig plan for det bryllup - spørg evt hvornår han har ordentlig tid til at tage den snak, og sæt jer så ned  
Så kan i jo få snakket om hvor meget og hvor længe i skal spare op, lægge en plan i måneder (eller år?) og sæt evt. en dato for brylluppet. 

Jeg synes ikke det gør noget at det er dig der tager initiativet for dette, for du KAN ikke forvente at han ønsker det ligeså højt som du - det er generelt en kvinde-ting Han har trods alt friet til dig. 

Selvfølgelig vil jeg giftes med ham..  forstår godt du synes det virker lidt barnlig.. men mest fordi jeg er trist og frustreret over at han bare ALDRIG udviser nogen form for interesse..
Men nej han har ikke friet.. vi blev enige om at blive forlovet... jeg fandt dag, hvad vi skulle og alt...

Anmeld

21. august 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej

Min mand er heller ikke særlig god til ord og kærtegn. Han viser sin kærlighed gennem sine handlinger, gør ofte søde ting i dagligdagen. Det har jeg måtte lære at stille mig tilfreds med, omend det stadig kan være svært især hvis jeg har en lidt trist periode med mig selv.

Men jeg har valgt ham og vi har barn sammen så nu lever jeg med det. Men ved ikke om jeg havde valgt ham hvis jeg skulle vælge mand i dag.. Elsker ham højt og inderligt, men savner nærhed og kærtegn i dagligdagen.

Derfor vil jeg sige til dig, vær sikker på dit valg af mand inden du gifter dig og særligt får børn. Det der generer/irriterer dig nu vil irritere dig dobbelt om nogle år. Altså: accepter ham eller forlad ham

Anmeld

21. august 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Selvfølgelig vil jeg giftes med ham..  forstår godt du synes det virker lidt barnlig.. men mest fordi jeg er trist og frustreret over at han bare ALDRIG udviser nogen form for interesse..
Men nej han har ikke friet.. vi blev enige om at blive forlovet... jeg fandt dag, hvad vi skulle og alt...

Nåeh, ja okay

Nogle mænd er bare ikke indrettet romantisk det må man implimentere i dem! Ikke noget med små hentydninger, nej, det skal være direkte: skat, jeg elsker Liljer! Næste gang du køber blomster til mig (også selvom han måske ikke har gjort det), så ville jeg elske at få Liljer! - eller sådan noget  

Jeg har heldigvis en okay én af slagsen.. ikke sådan pladder-romantisk, men opmærksom og kærlig.

Han skal bare lige skubbes lidt - og så må du jo tage initiativerne, for du kan desværre ikke ændre så meget på den han er og var da du fandt ham og du vidste vel også dengang at han ikke var super romantiker. 

Anmeld

21. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Hej

alså min mand er den sødeste jeg nogensinde har haft..

Han siger hverdag han elsker mig, nogle gange ligger der en lille seddel i min madpakke hvor han har skrevet noget som. f.eks. Hej min skat, håber du har en rigtig dejlig dag, glæder mig til at have dig i mine arme og kysse dig.. du er alt for mig, elsker dig.. <3

vi skiftes til at lave aftensmad/vaskeop. (vi har ingen opvaskemaskine)

Har jeg krampe/ uro i mine ben eller skaber kroppen sig giver han mig massage.

Han hjælpe til med de huslige, vi snakker sammen om alt, vi er de bedste venner og rigtige gode til at være kærester.

Han har sagt han vil giftes, men han vil ikke fri før han virkelig har styr på hvordan det skal gøres, da det skal gøres ordentlig, og det sker når jeg mindst forventer det.

Hver aften ved senge tid putter jeg i hans arme.

Skal han op kl. 5 er der en dejlig morgen sms fra ham..

Han kan være den mest romantiske mand, en god ven og EN RIGTIG MAND der kan sætte mig på plads..

Jeg kan ikke klage.. <3

Anmeld

22. august 2012

TeamRocket

Hvor længe har i været kærester ? Min mand friede efter 5 år og var på knæ med en fin ring. Han mener det er useriøst at blive forlovet og gift for hurtigt.

Anmeld

22. august 2012

betski

Anonym skriver:

Hvordan er jeres?

Nu har jeg intet ønske om at blive gift, så på det punkt bliver jeg aldrig skuffet over min kæreste. Men romantisk er han bestemt ikke og dét kunne jeg godt bruge lidt af Men han er bare slet ikke type på det og det er jeg. Så hvem af os, skal ændre sig??  Jeg håber da stadig at han en dag kommer hjem med en buket blomster eller spørger om vi skal have en kærest-hygge-dag. Men ved at han ikke gør det og jeg elsker ham stadig.

Måske du skal sætte bryllupsplaner lidt i bero - indtil din kæreste føler sig parat til at planlægge det.

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvor længe har i været kærester ? Min mand friede efter 5 år og var på knæ med en fin ring. Han mener det er useriøst at blive forlovet og gift for hurtigt.

4 år sammen.. barn på 1,5 år..

Anmeld

1. april 2013

GetAmare

Måske lidt sen på tråden, men alligvel.

Jeg har sammen med et par venner lavet et app til mænd der magnler lidt inspiration til hverdags-romantikken. se mere på  getamare.com

App'et er lavet som et lille spil hvor manden (eller kvinden), skal løse en romantisk opgave en gang om dagen. 

I vores research til app'et opdagede vi at rigtige mange mænd gerne vil være romantisk, men tror det skal være noget med dyre restauranter og diamantringe. Mens det i højere grad er den "lille søde" andekendlese i savner.

Så derfor lavede vi et app. Det virker som et spil for manden, men egentlig er det et værktøj til at huske ham/os på at være romantisk i hverdagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.