meem skriver:
Vores yngste datter på 14mdr har de sidste 4 dage været dårlig sådan lidt on/off..
Det hele startede med meget tynd mave og ingen appetit i vuggestuen fredag eftermiddag.. Hun var meget træt og kom tidligt i seng først på aftenen..
Lørdag havde hun stadig ingen appetit.. Hun havde ikke specielt dårlig mave men sov det meste af dagen væk..
Natten til søndag vågner min kæreste da han synes det lyder som om hun er ved at blive kvalt.. da han kommer ind til hende ligger hun og kaster op.. vi får hende op, ud og vasket og hun falder straks i søvn igen bagefter..
Søndag har hun fået lidt bedre appetit og spiser lidt mere (dog stadig ikke som hun plejer) aff. løber nærmest ud af hende og hun er konstant tørstig..
Mandag forløber helt normalt.. hun er i vuggestue og er vild som sædvanlig.. da jeg henter hende om eftermiddagen tager vi til stranden, men efter 5min ved vandet begynder hun at skrige helt vildt som om hun er blevet slået nærmest... vi kører hjem igen og hun sidder og putter med sin bamse til teletubbies..
I nat har hun igen kastet op, men er frisk til morgen.. kommer derfor i vuggestue.. da jeg henter hende fortæller de så at hun har haft tynd aff. hele dagen.. hun har sovet knap 4 timer.. hun har ingen energi og vil hverken spise eller drikke... hmm...
Min kæreste mener vi skal ha' lægen til at kigge på hende.. men jeg tænker at det bare er den varme her hun slet ikke kan finde ud af..
Hvad ville i gøre i denne situation ? 
jeg ville nok kontakte lægen for det er præcis de symptomer min søn havde da han var 2 måneder og han blev indlagt og det viste sig at være roskilde syge