Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lene32 skriver: Den sidste 1 ½ uge har Amanda kardet rundt i sengen fra midt på natten og så til omkring kl 6 om morgenen.Hun kan ikke finde ro,vil ikke have sutten,at lægge bamser og puder op til hende så hun ikke føler hun har for meget plads virker ikke,hun er hverken for kold eller for varm,hun er ikke sulten.HVAD GÅR DER LIGE GALT????I nat har været den værste nat for der stod det på stort set hele natten lang.
Den sidste 1 ½ uge har Amanda kardet rundt i sengen fra midt på natten og så til omkring kl 6 om morgenen.Hun kan ikke finde ro,vil ikke have sutten,at lægge bamser og puder op til hende så hun ikke føler hun har for meget plads virker ikke,hun er hverken for kold eller for varm,hun er ikke sulten.HVAD GÅR DER LIGE GALT????I nat har været den værste nat for der stod det på stort set hele natten lang.
det lyder som det samme min datter laver om natten. min sundhefsplejeske siger at det er et tigerspring. hun er så hodt nok 5 måneder på fredag. men det dælme hårdy.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LineSchack skriver: det lyder som det samme min datter laver om natten. min sundhefsplejeske siger at det er et tigerspring. hun er så hodt nok 5 måneder på fredag. men det dælme hårdy.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128