Hvad sker der lige for hende?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Lene32

Den sidste 1 ½ uge har Amanda kardet rundt i sengen fra midt på natten og så til omkring kl 6 om morgenen.Hun kan ikke finde ro,vil ikke have sutten,at lægge bamser og puder op til hende så hun ikke føler hun har for meget plads virker ikke,hun er hverken for kold eller for varm,hun er ikke sulten.
HVAD GÅR DER LIGE GALT????
I nat har været den værste nat for der stod det på stort set hele natten lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

HeXeri

Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men vores dreng havde en periode lige omkring 1 års alderen hvor vi trofast kom rendende hver eneste gang han lavede den mindste lyd. Så han holdte os igang praktisk talt hele natten. Jeg fik nok en nat og så tog vi kampen, vi gik derind når vi kunne høre at nu var det nu. Han fik besked på, at skulle han puttes af mor/far så var det altså nu. Fik sine bamser, sutten, dynen, kys og så gik vi. Jeg synes hurtigt vi fik en fornemmelse for hvornår han græd og hvornår det bare var skaberi.. 

Det trak tænder en uges tid, men han fattede budskabet. Altså .. lige indtil næste omgang, men der var vi lidt mere forberedte og det udviklede sig slet ikke til flere nætter, uendeligt mange timer og 2 meget trætte forældre.

Anmeld

21. august 2012

Lene32

Hun er 3 mdr.
Og det er ikke fordi hun sover for meget om dagen,tværdimod.Hun snupper kun lure på 30-60 mins hele dagen igennem.Ca 3 gange.
Og hun spiser godt både om dagen og i natflasken.
Det er ikke putteretualet den er gal med.Hun er god til at falde i søvn,hun blir puttet hver aften melllem 18.30 og 19.

Anmeld

21. august 2012

MorDk

Kan det ikke være varmen? Min søn på knapt 2 år har også kardet rundt som en sindssyg. Han hang ud over sengen i nat (juniorseng) og kaldte på hjælp. Han kom ind og sov hos mig... og han var meget urolig i 1 times tid .... igår lå han mellem os... og kunne slet ikke finde ro... (Tænker det kan være varmen)

Anmeld

21. august 2012

Lene32

MorDk skriver:

Kan det ikke være varmen? Min søn på knapt 2 år har også kardet rundt som en sindssyg. Han hang ud over sengen i nat (juniorseng) og kaldte på hjælp. Han kom ind og sov hos mig... og han var meget urolig i 1 times tid .... igår lå han mellem os... og kunne slet ikke finde ro... (Tænker det kan være varmen)

Det har jeg også tænkt på.
Men hun sover med vinduet helt åben og hun sover kun i ble og natdragt uden fødder.

Anmeld

21. august 2012

K&S

Lene32 skriver:

Hun er 3 mdr.
Og det er ikke fordi hun sover for meget om dagen,tværdimod.Hun snupper kun lure på 30-60 mins hele dagen igennem.Ca 3 gange.
Og hun spiser godt både om dagen og i natflasken.
Det er ikke putteretualet den er gal med.Hun er god til at falde i søvn,hun blir puttet hver aften melllem 18.30 og 19.

Måske varmen?

Anmeld

21. august 2012

Julemusen

Jeg tænker med det samme om hun måske har lidt luft i maven. Kan de have lidt i perioder. Vi har lige været igennem en tur med Phillip som nu er 9 måneder. Men han har også været sån tidligere. Her varer det nogle nætter og så er der ro på igen :-)

Anmeld

21. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Lene32 skriver:

Den sidste 1 ½ uge har Amanda kardet rundt i sengen fra midt på natten og så til omkring kl 6 om morgenen.Hun kan ikke finde ro,vil ikke have sutten,at lægge bamser og puder op til hende så hun ikke føler hun har for meget plads virker ikke,hun er hverken for kold eller for varm,hun er ikke sulten.
HVAD GÅR DER LIGE GALT????
I nat har været den værste nat for der stod det på stort set hele natten lang.

hvis hun lige pludselig kan mange nye ting på en gang, så kan det være meget svært for et lille barn at rumme det i hovedet og det kan komme til udtryk ved at være ekstremt urolig om natten. indtrykkene og oplevelserne fra dagen skal jo bearbejdes i hovedet.

Min datter rullede/kravle/stod/væltede sig rundt i sengen da hun var omkring 1 år, det stod på i cirka en måned og så var det ro igen.

Anmeld

21. august 2012

Lene32

Kitty-Katten skriver:

Jeg tænker med det samme om hun måske har lidt luft i maven. Kan de have lidt i perioder. Vi har lige været igennem en tur med Phillip som nu er 9 måneder. Men han har også været sån tidligere. Her varer det nogle nætter og så er der ro på igen :-)

Måske er det det for hun prutter meget i løbet af natten.Nogle morgner lugter hun så meget at jeg tror hun har lavet lort men så er det bare prutter.

Anmeld

21. august 2012

Lene32

merethe skriver:

hvis hun lige pludselig kan mange nye ting på en gang, så kan det være meget svært for et lille barn at rumme det i hovedet og det kan komme til udtryk ved at være ekstremt urolig om natten. indtrykkene og oplevelserne fra dagen skal jo bearbejdes i hovedet.

Min datter rullede/kravle/stod/væltede sig rundt i sengen da hun var omkring 1 år, det stod på i cirka en måned og så var det ro igen.

Hun er meget igang i løbet af dagen,utrolig vågen og arme og ben står ikke stille på hende.Og så får hun også mange indtryk da vi tit er på farten.
Jeg siger ikke at vi aldrig er hjemme,sådan er det slet ikke men i og med vi har en søn på 3 år som elsker sin extended familie så går weekenderne meget med familiebesøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.