At holde hovedet selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Lauras mor

StineW79 skriver:

Bare det at hun ska vende og dreje hovedet er god træning! Husk også som en anden forslår, at lave kran øvelser. Den hvor hun ligger på ryggen, mens du holder i hendes hænder, og løfter forsigtigt op. Så sku hovedet gerne begynde at følge mede. Hun ska nok få det lært!! Vh stine

Okay, tak for råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

linda0104

Min datter gjorde det fra dag 1. Hun blev taget med kejsersnit og da manden kom indtil mig ( efter at hun var blevet suget ren ) løftede hun selv hovedet op for at kigge på mig Men du kan træne/ øve ved at ligge hende på maven på en træningsboldt, og holde fast ved låret og trille stille og roligt frem og tilbage Du skulle tage og købe den bog der hedder leg med din baby. Den er super.

Anmeld

20. august 2012

Lauras mor

linda0104 skriver:

Min datter gjorde det fra dag 1. Hun blev taget med kejsersnit og da manden kom indtil mig ( efter at hun var blevet suget ren ) løftede hun selv hovedet op for at kigge på mig Men du kan træne/ øve ved at ligge hende på maven på en træningsboldt, og holde fast ved låret og trille stille og roligt frem og tilbage Du skulle tage og købe den bog der hedder leg med din baby. Den er super.

Det vil jeg prøve (:

Kan bogen købes i Bog & Idé? (:

Anmeld

21. august 2012

linda0104

LouiseBP skriver:

J

Det vil jeg prøve (:

Kan bogen købes i Bog & Idé? (:

Ja tror faktisk det var der jeg købte min

Anmeld

21. august 2012

Ditte-3

Min lillegubi har utrolig stærke nakke muskler han har holdt hoved i 5-10 sek selv lige fra dag 1 men han holder kun hoved ca 20-30 sek a gangen nu han er en måned.

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

LouiseBP skriver:

Jeg fortsætter med at ligge hende på maven (: Hvordan styrkes nakkemusklerne ved at have hende siddende foran og støtte hovedet? Vil hun forsøge at holde det selv eller hvordan? (:

Ja, du kan støtte hovedet ganske lidt og selv prøvet lade hende holde hovedet

Anmeld

22. august 2012

Guldimaven

Min søn er 11 uger imorgen, og har nogenlunde styr på hovedet nu!

Anmeld

22. august 2012

Tulle28

1 minut her og der giver jo også noget i længden:-) Min datter lå på min mave når hun havde fået en ammetår og så sad vi der og "snakkede". Så lå hun lidt skråt, men jo stadig på maven - hvis du kan følge mig? Derudover lagde vi hende på en fitnessbold nogle gange om dagen og trillede lidt frem og tilbage. Det styrker også ryggen og balanceevnen.

Det skal nok komme:-) Bare hæng i:-)

Anmeld

22. august 2012

Lauras mor

Ditte-3 skriver:

Min lillegubi har utrolig stærke nakke muskler han har holdt hoved i 5-10 sek selv lige fra dag 1 men han holder kun hoved ca 20-30 sek a gangen nu han er en måned.

Det er da godt klaret af sådan en lille fyr (:

Anmeld

22. august 2012

Lauras mor

Guldimaven skriver:

Min søn er 11 uger imorgen, og har nogenlunde styr på hovedet nu!

Årh det må være dejligt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.