Skal man være sammen alle dagene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

Camillos

smil du på.... skriver:

Halløj i det gode vejr

Har et meget simpelt spørgsmål, hvis nogen ved noget som i sikkert gør

Men jeg har haft ægl i disse dage, men min kæreste og jeg har kun haft mulighed for at være sammen en af dagene. Vi var sammen lørdag hvor min ægl test var positiv. Men er det endeligt nok kun med en gang for at kunne blive gravid, skal man være sammen i flere dage for chancen er der ?

Altså den måned jeg blev gravid havde vi sex 1 sølle gang... jeg har ellers Pco og var i behandling hos gynækolog og anede ikke hvornår jeg havde Ægløsning... ... Så det er muligt at ramme plet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Hjerterum

Camillos skriver:

Altså den måned jeg blev gravid havde vi sex 1 sølle gang... jeg har ellers Pco og var i behandling hos gynækolog og anede ikke hvornår jeg havde Ægløsning... ... Så det er muligt at ramme plet

Hvor er det helt dejligt at hører at det godt kan ske alligevel

Og sikke en fin mave du har, du må glæde dig helt vildt  Glæder mig til jeg selv står med sådan en flot mave og strutter

Anmeld

21. august 2012

miig1989

smil du på.... skriver:

Jamen vi har prøvet 3 mdr nu  og dette er 4 forsøg. Synes nemlig da vi startede at vi skulle ikke gøre det hele tiden imellem ægl, for det burde nu godt kunne ske alligevel. Men nu kan jeg mærke min tålmodighed ligesom daler lidt nu .

Men på et tidspunkt sker der nok noget, jeg synes nu heller ikke jeg vil have sex alle dagene bare for at have det, det er der heller ikke noget sjovt ved. Synes jeg ikke ihvertfald.

Er det jeres første

Så kan jeg godt forstå, du er ved at miste tålmodigheden
Men krydser da fingre for, at den er der nu
Man håber jo altid på, at det lige sker i første forsøg :p

Første ? Første barn eller forsøg på barn ?
Vi har prøvet at blive gravid engang for ca 8 mdr. Siden, hvilket også lykkedes i første forsøg men endte i bio.
Så nu har vi valgt at prøve igen, og det bliver vores første barn

Er det også jeres første baby ?
Hvornår har du så test-dag ?

Anmeld

21. august 2012

Miin'Baby'Mus

smil du på.... skriver:

Halløj i det gode vejr

Har et meget simpelt spørgsmål, hvis nogen ved noget som i sikkert gør

Men jeg har haft ægl i disse dage, men min kæreste og jeg har kun haft mulighed for at være sammen en af dagene. Vi var sammen lørdag hvor min ægl test var positiv. Men er det endeligt nok kun med en gang for at kunne blive gravid, skal man være sammen i flere dage for chancen er der ?

I min ÆL periode havde vi sex 2 gange med 3 dages mellemrum og det virkede 

Anmeld

21. august 2012

Hjerterum

miig1989 skriver:

Så kan jeg godt forstå, du er ved at miste tålmodigheden
Men krydser da fingre for, at den er der nu
Man håber jo altid på, at det lige sker i første forsøg :p

Første ? Første barn eller forsøg på barn ?
Vi har prøvet at blive gravid engang for ca 8 mdr. Siden, hvilket også lykkedes i første forsøg men endte i bio.
Så nu har vi valgt at prøve igen, og det bliver vores første barn

Er det også jeres første baby ?
Hvornår har du så test-dag ?

Så håber jeg det lykkes for jer denne gang og fuldt ud .

Vi er så heldige at have 2 små rødder allerede, men der skete det så hurtigt, at jeg slet ikke nået at skulle tænke de tanker som jeg gør nu. Men vi er jo forgyldy med to, så hvis der ikke kommer flere, så gør det ikke noget. Vi prøver kun at få en mere fordi vi har ønskede at skulle have tre små rødder

Men er ikke vant til at skulle vente, og det er jo ikke fordi det er lang tid, der er jo andre som prøver i flere år.

Men håber det snart sker for jer, det ville da være dejligt for jer

Anmeld

24. august 2012

miig1989

smil du på.... skriver:

Så håber jeg det lykkes for jer denne gang og fuldt ud .

Vi er så heldige at have 2 små rødder allerede, men der skete det så hurtigt, at jeg slet ikke nået at skulle tænke de tanker som jeg gør nu. Men vi er jo forgyldy med to, så hvis der ikke kommer flere, så gør det ikke noget. Vi prøver kun at få en mere fordi vi har ønskede at skulle have tre små rødder

Men er ikke vant til at skulle vente, og det er jo ikke fordi det er lang tid, der er jo andre som prøver i flere år.

Men håber det snart sker for jer, det ville da være dejligt for jer

Mange tak, håber jeg også .. Går os bare og glæder mig til at skulle teste :p ..

Mon ikke også I får den tredje, så i kan få jeres drøm opfyldt, selvom de to børn sikkert også er en drøm

Hvordan kan det være det gik så hurtigt, var det hurtige fødsler eller ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.