Skal man være sammen alle dagene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. august 2012

Hjerterum

Halløj i det gode vejr

Har et meget simpelt spørgsmål, hvis nogen ved noget som i sikkert gør

Men jeg har haft ægl i disse dage, men min kæreste og jeg har kun haft mulighed for at være sammen en af dagene. Vi var sammen lørdag hvor min ægl test var positiv. Men er det endeligt nok kun med en gang for at kunne blive gravid, skal man være sammen i flere dage for chancen er der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Hjerterum

Eller mener mere skal man være sammen mere for at chancen er størst for at blive gravid hurtigt. Vi har prøvet i 3 måneder nu.

Anmeld

20. august 2012

Bellas Mor

Lægen anbefaler hver anden dag. For så kan mandens sæd opnå den højest kvalitet og flest celler.

Held og lykke

Anmeld

20. august 2012

Hjerterum

Bellas Mor skriver:

Lægen anbefaler hver anden dag. For så kan mandens sæd opnå den højest kvalitet og flest celler.

Held og lykke

Okay så, jamen alle de spørgsmål man pludselig går med, som man aldrig troede man skulle spørger om

Tak for hjælpen og tusind tak

Anmeld

20. august 2012

Bellas Mor

smil du på.... skriver:

Okay så, jamen alle de spørgsmål man pludselig går med, som man aldrig troede man skulle spørger om

Tak for hjælpen og tusind tak

Ja, kender det godt  Men det var så lidt...

Og god fornøjelse...

Anmeld

20. august 2012

Laulund87

Hver anden dag i perioden et par dage før, til et par dage efter ÆL

Anmeld

20. august 2012

miig1989

Men selvom der er større chance ved at have sex oftere ..
Er det jo muligt at I har ramt det rigtige tidspunkt

Anmeld

21. august 2012

Hjerterum

miig1989 skriver:

Men selvom der er større chance ved at have sex oftere ..
Er det jo muligt at I har ramt det rigtige tidspunkt

Jaaaaaa håber tidspunket er ramt hehe, men synes dælme det kan være hårdt at overskue at skal have så meget sex, ment på den måde at man jo bare gør det for at gør det nærmeste hehe.  Men hvis det ikke er lykkes denne gang, så må tempoet jo op

Anmeld

21. august 2012

miig1989

smil du på.... skriver:

Jaaaaaa håber tidspunket er ramt hehe, men synes dælme det kan være hårdt at overskue at skal have så meget sex, ment på den måde at man jo bare gør det for at gør det nærmeste hehe.  Men hvis det ikke er lykkes denne gang, så må tempoet jo op

Hehe jaeh okay

Jeg gider nu ikke rigtig alt det der "pligt" sex, altså at man er nødt til at have sex fordi nu har man æl, vil hellere nyde det, og så håbe på vi rammer rigtigt

Men nu er vi så ogsp først lige begyndt, så skifter sikkert mening, hvis ikke jeg er blevet gravid efter et stykke tid :p

Hvor længe har I været i gang med pb ?

Anmeld

21. august 2012

Hjerterum

miig1989 skriver:

Hehe jaeh okay

Jeg gider nu ikke rigtig alt det der "pligt" sex, altså at man er nødt til at have sex fordi nu har man æl, vil hellere nyde det, og så håbe på vi rammer rigtigt

Men nu er vi så ogsp først lige begyndt, så skifter sikkert mening, hvis ikke jeg er blevet gravid efter et stykke tid :p

Hvor længe har I været i gang med pb ?

Jamen vi har prøvet 3 mdr nu  og dette er 4 forsøg. Synes nemlig da vi startede at vi skulle ikke gøre det hele tiden imellem ægl, for det burde nu godt kunne ske alligevel. Men nu kan jeg mærke min tålmodighed ligesom daler lidt nu .

Men på et tidspunkt sker der nok noget, jeg synes nu heller ikke jeg vil have sex alle dagene bare for at have det, det er der heller ikke noget sjovt ved. Synes jeg ikke ihvertfald.

Er det jeres første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.