så går det stærkt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

Det forstår jeg godt... Krydser alt hvad jeg kan.... 

Hvornår skal du afsted/igang? 

skal til infomøde om hormoner og sådan her den 23/8 og når jeg begynder at bløde her om en uge skal jeg have taget blodprøver og så skal jeg starte på hormoner og så sætter hun tid af til at vi skal insimineres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

sweet

StineW79 skriver:

For at det lykkes! Vh stine

taaakkk

Anmeld

19. august 2012

Solstrålebørn

sweet skriver:

skal til infomøde om hormoner og sådan her den 23/8 og når jeg begynder at bløde her om en uge skal jeg have taget blodprøver og så skal jeg starte på hormoner og så sætter hun tid af til at vi skal insimineres

Det er jo tæt på....  

Årh jeg skal til samtale på jobcentret d. 23/8... Tror ikke de sender mig i aktivering for 1 uge.... 

Anmeld

19. august 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

Det er jo tæt på....  

Årh jeg skal til samtale på jobcentret d. 23/8... Tror ikke de sender mig i aktivering for 1 uge.... 

har lige været til samtale der og fordi jeg er under 30 vil de have mig på et jobsøgnings kursus i 4 lange uger.. kunne de dog ikke bare give mig et kursus jeg kan bruge til noget..

Anmeld

19. august 2012

Solstrålebørn

sweet skriver:

har lige været til samtale der og fordi jeg er under 30 vil de have mig på et jobsøgnings kursus i 4 lange uger.. kunne de dog ikke bare give mig et kursus jeg kan bruge til noget..

De skal jo altid gøre det mere besværligt... 

Anmeld

19. august 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

De skal jo altid gøre det mere besværligt... 

hehe ja det er jo det de er der for

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

sweet skriver:

har snakket med kvindeklinikken og de har gjort klar til blodprøver og infomøde og derefter opstart på hormoner og så insimineres

ihhh hvor er jeg spændt men godt nok også nervøs for det går galt hvis det lykkedes dem at gøre mig gravid igen.. så håber sådan en 7 graviditet er lykkens gang...

Hvor er det fantastisk! 

alt hvad jeg kan for at det nu er jeres tur! 

Anmeld

19. august 2012

sweet

Miss Church skriver:

Hvor er det fantastisk! 

alt hvad jeg kan for at det nu er jeres tur! 

mange tak

Anmeld

19. august 2012

blomst84

Alt hvad jeg kan  Håber det lykkedes for jer 

Anmeld

2. september 2012

metski83

sweet skriver:

har snakket med kvindeklinikken og de har gjort klar til blodprøver og infomøde og derefter opstart på hormoner og så insimineres

ihhh hvor er jeg spændt men godt nok også nervøs for det går galt hvis det lykkedes dem at gøre mig gravid igen.. så håber sådan en 7 graviditet er lykkens gang...

Vi skal til samtale i denne måned ang. insiminering. Har været på hormoner i 5 måneder nu, uden resultat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.