så går det stærkt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. august 2012

sweet

har snakket med kvindeklinikken og de har gjort klar til blodprøver og infomøde og derefter opstart på hormoner og så insimineres

ihhh hvor er jeg spændt men godt nok også nervøs for det går galt hvis det lykkedes dem at gøre mig gravid igen.. så håber sådan en 7 graviditet er lykkens gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

nielsen80

19. august 2012

tarkoflen

sweet skriver:

har snakket med kvindeklinikken og de har gjort klar til blodprøver og infomøde og derefter opstart på hormoner og så insimineres

ihhh hvor er jeg spændt men godt nok også nervøs for det går galt hvis det lykkedes dem at gøre mig gravid igen.. så håber sådan en 7 graviditet er lykkens gang...

Uhh hvor spændende! Jeg for jer

Anmeld

19. august 2012

sweet

tarkoflen skriver:

Uhh hvor spændende! Jeg for jer

mange tak

Anmeld

19. august 2012

Solstrålebørn

sweet skriver:

Ih det bliver spændende... 

Anmeld

19. august 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

Ih det bliver spændende... 

ja troede først jeg skulle til nogle samtaler der nede inden hun ville sætte det igang.. men næ nej hun kendte jo min sag og det var hende der havde henvist mig til riget den gang så nu skulle der bare ske noget

Anmeld

19. august 2012

Solstrålebørn

sweet skriver:

ja troede først jeg skulle til nogle samtaler der nede inden hun ville sætte det igang.. men næ nej hun kendte jo min sag og det var hende der havde henvist mig til riget den gang så nu skulle der bare ske noget

Det er jo fantastisk søde... 

Anmeld

19. august 2012

sweet

Solstrålebørn skriver:

Det er jo fantastisk søde... 

hehe ja får helt ondt i maven bare ved tanken.. tror vist nervøsiteten har meldt sin ankomst

Anmeld

19. august 2012

Solstrålebørn

hehe ja får helt ondt i maven bare ved tanken.. tror vist nervøsiteten har meldt sin ankomst

Det forstår jeg godt... Krydser alt hvad jeg kan.... 

Hvornår skal du afsted/igang? 

Anmeld

19. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det lykkes! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.