mad til dåb hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Tennamor

Vi fik rugbrød, lyst brød, pålæg og tapas. Øl, vin og vand.

Til dessert fik vi ostekage og en stor fin kage (bagt af en herindefra). Kaffe, the, cognac og bailey.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Fenja09

Vi var på restaurant og fik brunch og kage. Jeg ville aldrig lave forret, hovedret og dessert til en dåb. Synes det er i overkanten, men er det hvad i har lyst til så skal i da gøre det

Anmeld

19. august 2012

LR85

der mangler lidt info, for at kunne bedømme niveauet.

Hvis det er kl 11-12 barnedåben er, ville jeg helt klart servere et ordenligt måltid, nok bare en hovedret og noget kaffe/kage bagefter.

hvis barnedåben er kl 13-14, ville jeg bare servere kaffe/kage/boller.

Så det kommer an på tidspunkt synes jeg

Anmeld

19. august 2012

Kløver

Louise17 skriver:

Min kæreste, og hans forældre er overbevist om vi skal leje en fest sal, også kun få kaffe/the og kage/boller.?!

Det lidt for simpelt jeg tænker forret, hovedret, desseret, kaffe, og kage.. 

Hvad  gjorde i ? 

Vores søn blev døbt 15 maj 2011 og vi holdte det på en lokal kro. Der var for- og hoved- ret i buffetform, med dessert derefter kaffe og min egen dåbskage.

Vores datter er døbt 15 juli 2012 og vi holdte i mine forældres have, der kom en og lavede stegt pattegris med tilhørende salatbar, flutes og flødekartofler. Bagefter kaffe og havde lavet 2 dåbskager som næsten blev spist op

Fået stor ros begge gange for maden og arrangementet

Næste gang vil vi holde det ude eller hjemme alt efter årstid osv, (ikke hos familie) og at det så bliver brunch, med efterfølgende kage og kaffe hjemme hos os

Anmeld

19. august 2012

christinak

Louise17 skriver:

Min kæreste, og hans forældre er overbevist om vi skal leje en fest sal, også kun få kaffe/the og kage/boller.?!

Hvad  gjorde i ? 

Vi holdte barnedåb sidste søndag og vi havde lejet en fest sal og lavede alt maden selv vi fik

Hjemmelavet hønsesalat på en bund af ananas til forret

Til hovedret var det marineret okse mørbrad med timian kartofler og div salater

Og til dessert havde vi lejet en iskøler hos vores lokale italienske ismand så folk selv kunne lave en vaffel med lækker italiensk is

Og til kaffen var der chokolade og dåbskage som vi havde bestilt ved kageriget og vi var 40

Anmeld

19. august 2012

Mettefpigen

Jeg havde buffet med koldt og varmt og bagefter var der kage, frugt, ost og kiks :-D så var der lidt til alle :-D

Anmeld

19. august 2012

Giraffen

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

Vi er netop nu hjemvendt fra vores dåb - og her var programmet: kirke - frokostbuffet - pakke vej - åbne gaver - servere kaffe+kage

og det passede helt perfekt med tiden og maden og når det er et dagsarrengement så behøver man ikke mere... Men jeg synes ikke man kun kan spise frokost-gæster af med kage, det er altså rart at få lidt fast føde også men det kan sagtens være et koldt frokostbord

Anmeld

19. august 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

her skal drengene døbes på søndag. Vi har valgt hovedret.

kød og salatbar

også kaffe og kage.

Altså vi har ikke forret og dessert

Vi glæder os

Anmeld

19. august 2012

Lotus86

Vi serverede 'lav-selv-smørrebrød' og så havde vi fået lavet to flotte dåbskager til kaffen.

Anmeld

19. august 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Vi glæder os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.