mad til dåb hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Mor-til-asta-09

Louise17 skriver:

Min kæreste, og hans forældre er overbevist om vi skal leje en fest sal, også kun få kaffe/the og kage/boller.?!

Det lidt for simpelt jeg tænker forret, hovedret, desseret, kaffe, og kage.. 

Hvad  gjorde i ? 

Vi fik.

Forret: Butterdejsskal med høns i asparges.

Hovedret: Buffet med pålæg. kyllingelår, frikadeller, kold kartoffelsalat, lun leverpostej. brød og grovboller..

Dessert: hjemmelavet lagkage med billede bettepigen, og kransekage samt kaffe og chokolade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi fik brunch og kage

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

Louise17 skriver:

Min kæreste, og hans forældre er overbevist om vi skal leje en fest sal, også kun få kaffe/the og kage/boller.?!

Hvad  gjorde i ? 

Jeg har været til en barnedåb med tre retters menu, og hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg det var meget lang tid at sidde bænket....

De bedste jeg har være til, har været med brunchbuffet eller noget oste-/pølsebord, det er hyggeligt og lidt uformelt

Og så var der begge gange kaffe og kage senere...

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

Vi var ca. 28 og holdte det på Lindtrup kro. Vi fik hovedret - Oksesteg m. frisk salat, hjemmelavet dressing og kartofler med krydderi og dessert - pærer bella-helena (syltet pærer m. chokolade og is) Og så kaffe + småkager.

Det kostede os knap 4200 kr for alt 

Anmeld

19. august 2012

Maja_4000

Vi fik "bare" boller , kage og kaffe .. Vi havde dog lavet 5 forskellige kager , så det var ikke BARE kage Hehe

der kom 76 mennesker til dåben og vi havde simpelthen ikke råd til at lave mad til alle de mennesker .. Derfor blev det på den anden måde

Anmeld

19. august 2012

Mother-love

Jeg har stemt blankt. For vi fik pølsebord og så fik vi kage og kaffe.

Anmeld

19. august 2012

Ellie79

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

1. gang - Bedstefar lavede helstegt pattegris med salat og brød, kage til dessert, hotdog til gå hjem mad.

2. gang - Bestilte vi brunch, kage til dessert og hotdog til gå hjem mad.

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

Vi serverede Forret, hovedret og desserter .... og det blev en fantastisk barnedåb.. 

vi inviterede 50 mennesker og alle kom og vi gav 100 kr pr. kuvert for maden , og 5000 kr for at mætte 50 mennesker, synes jeg er OK pris det smagte ihvertfald super godt

Anmeld

19. august 2012

NoName

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

Har stemt blankt....

Vi fik en let frokost buffet med kaffe og kage bagefter...

Anmeld

19. august 2012

Holbæktrunten

Louise17 skriver:

Hvad  gjorde i ? 

lavede buffet med flødekartofler, pasta og bulgursalater, tomatsalat, lammekøller, oksefilet. kartoffelsalat, frikadeller, kyllingespyd og brød.

Desserten var dåbskagen og hjemmebagte chokolate chip cookies og div chokolade...

Nå ja, så var der chips og dip i forskellige afskygninger og øl og vand da folk kom fra kirken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.