Må man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Zelinasmor

Jeg har kun et fastnet til hende. Men der er åbenbart meget delte meninger herinde  Så tør næsten ikke ringe til hende nu. Må ringe i morgen tidlig og spørge. Det er mit første barn og hun er næsten lige startet. Så ved ikke hvornår de mener barnet er FOR sygt til at komme. Altså min datter er snottet men aktiv om dagen og stadig glad/smilende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

2babygirls

xoxotasha skriver:

Jeg har kun et fastnet til hende. Men der er åbenbart meget delte meninger herinde  Så tør næsten ikke ringe til hende nu. Må ringe i morgen tidlig og spørge. Det er mit første barn og hun er næsten lige startet. Så ved ikke hvornår de mener barnet er FOR sygt til at komme. Altså min datter er snottet men aktiv om dagen og stadig glad/smilende 

Hun virker frisk nok til at komme afsted. De små har jo tit snotnæse, og ellers bliver hun jo bare ringet hjem

Anmeld

19. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kunne jeg aldrig finde på. Jeg ville ikke ringe uden for åbningstiden og så må det jo være dig der vurderer om hun skal være der imorgen eller ej.

Anmeld

19. august 2012

De3Guldklumper

xoxotasha skriver:

Så længe hun kan fungere i hverdagen og ikke har feber så sker der ikke noget ved at sende hende afsted - sådan vil det garanteret ske mange gange når det bliver vinter.

Anmeld

19. august 2012

th

xoxotasha skriver:

hvis hun bare er snottet ville jeg da sende hende afsted, vores dreng er næsten snottet hver anden uge og han er altid afsted, vi er aldrig blevet bedt om at hente ham. de er tit snottet...

så send hende bare afsted og så bare lige sig det til hende at hun er lidt snottet og hun må ringe efter dig hvis hun synes hun får det værre.

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

Baby2påvej skriver:

Hun virker frisk nok til at komme afsted. De små har jo tit snotnæse, og ellers bliver hun jo bare ringet hjem

Okay  Så satser jeg på at få hende afsted i morgen. 

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

mor:) skriver:

Det kunne jeg aldrig finde på. Jeg ville ikke ringe uden for åbningstiden og så må det jo være dig der vurderer om hun skal være der imorgen eller ej.

Det er mit første barn og hun har været der i en uge. Så jeg synes ærligtalt at det er lidt nemt at sige: Det er vel dig der vurdere det. Jeg ved ikke hvad de ser som for syg eller ej. Jeg synes ikke det er for galt, men gider altså heller ikke køre forgæves.

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

Pylle3 skriver:

Så længe hun kan fungere i hverdagen og ikke har feber så sker der ikke noget ved at sende hende afsted - sådan vil det garanteret ske mange gange når det bliver vinter.

Det er rigtigt nok. Jeg er bare lidt ny til det her dagpleje noget. Og det er første gang min datter er "syg"

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

th skriver:

hvis hun bare er snottet ville jeg da sende hende afsted, vores dreng er næsten snottet hver anden uge og han er altid afsted, vi er aldrig blevet bedt om at hente ham. de er tit snottet...

så send hende bare afsted og så bare lige sig det til hende at hun er lidt snottet og hun må ringe efter dig hvis hun synes hun får det værre.

Det gør jeg så.  Tak for svar 

Anmeld

19. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
xoxotasha skriver:

Det er mit første barn og hun har været der i en uge. Så jeg synes ærligtalt at det er lidt nemt at sige: Det er vel dig der vurdere det. Jeg ved ikke hvad de ser som for syg eller ej. Jeg synes ikke det er for galt, men gider altså heller ikke køre forgæves.

Ja og jeg vurderer også min dreng selvom det er mit første barn. Det er jo mig der kender ham bedst.

Det er jo ikke hvor snottet han er, men hvor frisk han er. Og selvfølgelig helst ingen feber.

Men jeg ville vente til imorgen og ringe. Og så ville jeg høre hende, hvornår hun helst vil have man ringer.

God bedring med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.