Må man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Zelinasmor

Må man ringe til dagplejemor i weekenden? Min datter skal være der senest 08.30 i morgen, men nu er hun blevet rigtig snottet. Så ville høre om hun stadig skulle komme i morgen i stedet for at vække hende og så ringe kl. Lort i morgen tidlig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

ESV

xoxotasha skriver:

Må man ringe til dagplejemor i weekenden? Min datter skal være der senest 08.30 i morgen, men nu er hun blevet rigtig snottet. Så ville høre om hun stadig skulle komme i morgen i stedet for at vække hende og så ringe kl. Lort i morgen tidlig??

Jeg ved ikke om man må men jeg ville ikke gøre det! Jeg syntes det et mangel på respekt at ringe uden for "åbningstid"

Anmeld

19. august 2012

De3Guldklumper

xoxotasha skriver:

Nej det synes jeg ikke man kan tillade sig.

Du må vurdere din datter i morgen og hvis du ikke synes hun er frisk til at komme i dp så ringer du bare og siger hun ikke kommer.

Anmeld

19. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart nej! Hvis hun gik i vuggestue, ku du jo heller ik ringe før i morgen alligevel! + du ville også blive træt af det hvis dit arbejde ringede til dig, når du har fri, ville du ik? 

Håber hun når at blive frisk! Vh stine

Anmeld

19. august 2012

Zelinasmor

Ved ikke om jeg ville gå så langt at kalde det respektløs.  Men tak for svar. Ringer i morgen.

Anmeld

19. august 2012

Ditte-3

Min mor er dagpleje og der riger forreldtene da om søndagen vis der er noget fx vis de skal ha fri mandag

Anmeld

19. august 2012

2babygirls

xoxotasha skriver:

Send en sms, og undskyld at du forstyrre på hendes fridag.

Hvis vi holder vores datter hjemme mandag, skriver jeg det til min dp for så kan hun søve lidt længere da Madeleine er det første barn der kommer.

Anmeld

19. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor er dagplejer og hun HAAAAAAAAAADER - ej okay, hun synes ikke det er fedt - når de ringer til hende i weekenderne. Så jeg ville vente til i morgen tidlig.

Anmeld

19. august 2012

Aabye

Her sætter knægtens dagpleje mor pris på at man ringer til hende aftenen forinden.. Eller i hvert fald sender hende en sms..
Tror det er meget forskelligt fra dagpleje til dagpleje..
Men hun synes det er rart da hun sidder søndag eftermiddag/aften og planlægger næste dags aktiviteter, og så er det jo rart for hende at vide hvor mange unger der kommer, og ikke kommer..

Anmeld

19. august 2012

Laulund87

Kan du ikke sende en sms, det er ikke så forstyrrende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.