Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor2011_ skriver: vil lige sende dig knus og ang par terapi så kan i får gratis timer fra kommunen det er nemlig noget man få når man har børn så synes jeg at i skal ringe det
vil lige sende dig knus og ang par terapi så kan i får gratis timer fra kommunen det er nemlig noget man få når man har børn så synes jeg at i skal ringe det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da fast..
Det vidste jeg slet ikke søde.. :/
Hvor flytter du hen så?
Emily2012<3 skriver: Hold da fast.. Det vidste jeg slet ikke søde.. :/ Hvor flytter du hen så?
Kofoed. skriver: Vi har af vores familie konsulent fået afvide, at det kan vi ikke få
Vi har af vores familie konsulent fået afvide, at det kan vi ikke få
det passer ikke hvis man har børn under 18 år så kan man tro at man kan finde info på kommunens hjemmeside
mor2011_ skriver: det passer ikke hvis man har børn under 18 år så kan man tro at man kan finde info på kommunens hjemmeside
Kofoed. skriver: Synes det er underligt, at mine rådgiver/konsulenter så siger man ikke kan de har vidst ikke styr på en disse så, kan du sende et link, bare over privat, hvis det er. Tak søde.
Synes det er underligt, at mine rådgiver/konsulenter så siger man ikke kan de har vidst ikke styr på en disse så, kan du sende et link, bare over privat, hvis det er. Tak søde.
kan ikke finde noget efter de har lavet siden op men prøver lige igen imorgen kender flere som har fået hjælp til det da.. så det er underlig
mor2011_ skriver: kan ikke finde noget efter de har lavet siden op men prøver lige igen imorgen kender flere som har fået hjælp til det da.. så det er underlig
Lone H. skriver: Hej søde Kæmpe krammer til dig og er stadig ked og chokeret over det på jeres vejne, men ved i nok skal klare den om i er sammen eller ej men dengang mig og bo flyttede fra hinanden tilbød kommunen os gratis parterapi, kunne være du skulle snakke med sp om det søde Og husk at skrive hvis du skal bruge hjælp med noget
Hej søde Kæmpe krammer til dig og er stadig ked og chokeret over det på jeres vejne, men ved i nok skal klare den om i er sammen eller ej men dengang mig og bo flyttede fra hinanden tilbød kommunen os gratis parterapi, kunne være du skulle snakke med sp om det søde Og husk at skrive hvis du skal bruge hjælp med noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128