Så blev lejekontrakten underskrevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Kofoed.

mor2011_ skriver:

vil lige sende dig knus og ang par terapi så kan i får gratis timer fra kommunen det er nemlig noget man få når man har børn så synes jeg at i skal ringe det

Vi har af vores familie konsulent fået afvide, at det kan vi ikke få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Emily2012<3

Hold da fast..

Det vidste jeg slet ikke søde.. :/

Hvor flytter du hen så? 

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

Emily2012<3 skriver:

Hold da fast..

Det vidste jeg slet ikke søde.. :/

Hvor flytter du hen så? 

Det meste har også været hemmeligt

100 meter væk så det er ikke langt væk fra hinanden, men det er hver vores.

Anmeld

17. august 2012

mor2011_

Kofoed. skriver:

Vi har af vores familie konsulent fået afvide, at det kan vi ikke få

det passer ikke hvis man har børn under 18 år så kan man tro at man kan finde info på kommunens hjemmeside 

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

mor2011_ skriver:

det passer ikke hvis man har børn under 18 år så kan man tro at man kan finde info på kommunens hjemmeside 

Synes det er underligt, at mine rådgiver/konsulenter så siger man ikke kan de har vidst ikke styr på en disse så, kan du sende et link, bare over privat, hvis det er. Tak søde.

Anmeld

17. august 2012

mor2011_

Kofoed. skriver:

Synes det er underligt, at mine rådgiver/konsulenter så siger man ikke kan de har vidst ikke styr på en disse så, kan du sende et link, bare over privat, hvis det er. Tak søde.

kan ikke finde noget efter de har lavet siden op men prøver lige igen imorgen kender flere som har fået hjælp til det da.. så det er underlig 

Anmeld

18. august 2012

LRJ

Hej søde

Kæmpe krammer til dig og er stadig ked og chokeret over det på jeres vejne, men ved i nok skal klare den om i er sammen eller ej men dengang mig og bo flyttede fra hinanden tilbød kommunen os gratis parterapi, kunne være du skulle snakke med sp om det søde

Og husk at skrive hvis du skal bruge hjælp med noget

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

mor2011_ skriver:

kan ikke finde noget efter de har lavet siden op men prøver lige igen imorgen kender flere som har fået hjælp til det da.. så det er underlig 

Det må du gerne. Synes godt nok også det er lidt underligt.

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

Hej søde

Kæmpe krammer til dig og er stadig ked og chokeret over det på jeres vejne, men ved i nok skal klare den om i er sammen eller ej men dengang mig og bo flyttede fra hinanden tilbød kommunen os gratis parterapi, kunne være du skulle snakke med sp om det søde

Og husk at skrive hvis du skal bruge hjælp med noget

Vores sp ved det skam, hun var her i tirsdags og hun har heller ikke nævnt noget, men hvis det kan findes på hjemmesiden, så ringer jeg på mandag til vores social rådgiver, det er da en kæmpe fejl at hun bare siger, at det er slet ikke muligt, hvis alle andre for afvide det er

Anmeld

18. august 2012

LRJ

Sys jeg os du skal, for jeg fik det tilbudt i januar af Kolding kommune, så tror da ikk reglerne er lavet om endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.