Så blev lejekontrakten underskrevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Kofoed.

Hej igen skønne kvinder.

Nu vil jeg stå frem efter mit ano indlæg i sidste uge, vi så på lejligheden tidligere den dag og der var mange om budet, jeg var bare første priotet  Jeg skal have sendt penge i aften og så bliver lejligheden min d 1. oktober, desværre kunne den nuværende lejer ikke nå det til 15. september.. Så pr oktober bliver jeg enlig mor med fuldsamarbejde med faren. Der er endnu ikke færdig aftalt, hvor meget Peter skal have hende, men vi tager det stille og roligt, så må vi tilpasse hvor tiden kommer, hvis der er behov for det. Vi vil prøve og få er normalt parforhold igen og så snart der er penge til det, så skal vi forbi en parterapeut, ellers er løbet kørt for, at vi nogensinde kan bo sammen igen.

Tak for jeres dejlige svar, altid dejligt med gode og ærlige historier og krammene var/er da også tiltængt.

Hilsen kofoed. - der nu har masser at se til, med skole start i går og flytning forude, pyhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Hej igen skønne kvinder.

Nu vil jeg stå frem efter mit ano indlæg i sidste uge, vi så på lejligheden tidligere den dag og der var mange om budet, jeg var bare første priotet  Jeg skal have sendt penge i aften og så bliver lejligheden min d 1. oktober, desværre kunne den nuværende lejer ikke nå det til 15. september.. Så pr oktober bliver jeg enlig mor med fuldsamarbejde med faren. Der er endnu ikke færdig aftalt, hvor meget Peter skal have hende, men vi tager det stille og roligt, så må vi tilpasse hvor tiden kommer, hvis der er behov for det. Vi vil prøve og få er normalt parforhold igen og så snart der er penge til det, så skal vi forbi en parterapeut, ellers er løbet kørt for, at vi nogensinde kan bo sammen igen.

Tak for jeres dejlige svar, altid dejligt med gode og ærlige historier og krammene var/er da også tiltængt.

Hilsen kofoed. - der nu har masser at se til, med skole start i går og flytning forude, pyhh

Så får du lige sådan et her med på vejen og de strabadser og udfordringer, der ligger forude 

Anmeld

17. august 2012

twinny

Håber det bedste for dig, lillepigen og jeres forhold.

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Så får du lige sådan et her med på vejen og de strabadser og udfordringer, der ligger forude 

Tak  Måske det også var forkert formuleret, hehe, men ja.

Anmeld

17. august 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Tak  Måske det også var forkert formuleret, hehe, men ja.

Det er ikke alt der bare går gelinde så du får nok brug for dem på et eller andet tidspunkt  For a rainy Day om ikke andet 

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Håber det bedste for dig, lillepigen og jeres forhold.

Takker søde. Håber bare det hele vil gå smurt. Men det er ikke endelig offentliggjort for familien, vi magter det virkelig ikke lige nu, jeg specielt har en meget sort-hvid familie (indre mission), så prøv du at forklare dem, at ikke nok med at få barn uden for ægteskab, så også gå fra manden... Min moster skilsmisse tog næsten livet af min mormor og min graviditet gjorde det ikke bedre ... FUCK ...

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Det er ikke alt der bare går gelinde så du får nok brug for dem på et eller andet tidspunkt  For a rainy Day om ikke andet 

Nej, der skal nok komme stromfulde dage. Enlig mor og så ung, ja mon ikke de nok skal komme

Anmeld

17. august 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Takker søde. Håber bare det hele vil gå smurt. Men det er ikke endelig offentliggjort for familien, vi magter det virkelig ikke lige nu, jeg specielt har en meget sort-hvid familie (indre mission), så prøv du at forklare dem, at ikke nok med at få barn uden for ægteskab, så også gå fra manden... Min moster skilsmisse tog næsten livet af min mormor og min graviditet gjorde det ikke bedre ... FUCK ...

Øv... Tænk at det skal sådan for dig. hvor har jeg ondt af dig.

Men allermest håber jeg du finder dig selv, så du er klar på det hele igen.

Anmeld

17. august 2012

mor2011_

Kofoed. skriver:

Hej igen skønne kvinder.

vil lige sende dig knus og ang par terapi så kan i får gratis timer fra kommunen det er nemlig noget man få når man har børn så synes jeg at i skal ringe det

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Øv... Tænk at det skal sådan for dig. hvor har jeg ondt af dig.

Men allermest håber jeg du finder dig selv, så du er klar på det hele igen.

Tak søde. Jeg er godt nok også træt af alt den modstand, men det hele vender jo stille og roligt, og så har jeg en fantastisk familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.