Karla skriver:
Hej piger
Jeg har en hvid kommode, som er i noget højglans og under det er det noget meget massivt træ. Jeg vil gerne bruge kommoden til det kommende børneværelse, når vi engang skal til at tænke på det. Man kan dog sagtens se, at kommoden ikke er helt ny længere. Synes den har mange mærker efterhånden. Samtidig er den jo ikke ligefrem vildt interessant at se på, når bare den er hvid. Jeg har derfor tænkt på at beklæde skufferne og rammen rundt om med noget. Og hertil har jeg brug for jeres hjælp
Kan det overhovedet lade sig gøre at sætte noget på sådan en kommode? Jeg har tænkt på stof, men tror det er svært at få lavet pænt. Har så tænkt på at sætte noget voksdug på. Men tror I det kan lade sig gøre? Og har I nogle forslag til hvordan jeg skal sætte det fast. Kan man gøre det med noget lim? Eller har i andre idéer til en måde at beklæde det på.
Mon ikke du kan give den en let slibning, for at gøre overfladen mere modtagelig for ting der skal limes på....? Eller, det KAN du, men jeg tror det er en god idé 
Så kunne du måske lime noget tapet på den? Det er jo noget sejere i det, end for eksempel gavepapir. Jeg vil tro du kan gøre det med limlak (kan købes i alle hobbyforretninger, og nok også bog&idé
..
Til aller sidst kan du jo give den en klar lak, for at hærde overfladen, og gøre den vaskbar.....
Anmeld