At skifte til næste flaskestr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

HeXeri

Frk P. skriver:

HUn er 3 uger nu og få pt 100 ml - men hun falder i søvn allerede ved 70 ml, og vågner så 1½ time efter og er sulten igen - altså må hun blive for hurtigt træt og derfor slet ikke få nok mad :/ sundhedsplejersken sagde hun synes snart vi sku skifte str?

Ja, så er hun bestemt lillebitte...

Jeg ville give hende så hun var godt mæt og få skiftet flaske, det er heller ikke sundt for fordøjelsessystemet at blive holdt igang næsten konstant. Det værste der kan ske, er vel at hun lige skal have lidt tid til at regne den ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Blirnokaldrigfru

twinny skriver:

hihi. held og lykke med det.

hehe tak nu skal lillepigen dælme blive godt mæt

Anmeld

16. august 2012

Masig

Frk P. skriver:

Jeg må prøve mig frem så? synes også 2 huller virker voldsomt, men.. ja, nu ser vi om det sprøjter over det hele? prøver bare at lave den mængde jeg tror hun kan spise, bruger 2hullers-sutten og går det for stærkt, må jeg jo skifte sutten ud?

sjovt at det ved jer gik for stærkt, hvis han også er så madglad

Ja men det var også "dengang" det gik for stærkt jo.. Nu er der jo snart gået to uger mere, så tror da sagtens vi kunne gå en str op nu faktisk... Det tager også temmelig lang tid at give mad efterhånden for han skal jo have mere og mere, men bruger stadig sutten med ét hul så det tager jo noget tid at få ud... Kunne da godt tænkes man skulle prøve at skifte...

Men ja synes da du skal prøve, er jo den eneste måde at finde ud af om det går på

Anmeld

16. august 2012

Blirnokaldrigfru

HeXeri skriver:

Ja, så er hun bestemt lillebitte...

Jeg ville give hende så hun var godt mæt og få skiftet flaske, det er heller ikke sundt for fordøjelsessystemet at blive holdt igang næsten konstant. Det værste der kan ske, er vel at hun lige skal have lidt tid til at regne den ud?

Ja netop - synes også det er synd at hun ikke bliver ordentlig mæt så hun kan slappe af i længere tid :/ det først sidst på dagen at hun sover længere tid, nok fordi hun spiser 4 gange på 5-6 timer lige inden håber det her virker prøver hvert fald lige om lidt med 135 ml og 2 hullers-sut

Anmeld

16. august 2012

Blirnokaldrigfru

Masig skriver:

Ja men det var også "dengang" det gik for stærkt jo.. Nu er der jo snart gået to uger mere, så tror da sagtens vi kunne gå en str op nu faktisk... Det tager også temmelig lang tid at give mad efterhånden for han skal jo have mere og mere, men bruger stadig sutten med ét hul så det tager jo noget tid at få ud... Kunne da godt tænkes man skulle prøve at skifte...

Men ja synes da du skal prøve, er jo den eneste måde at finde ud af om det går på

Ja, min sundhedsplejerske sagde at 10-15 minutter var fint at bruge på maden, men hvis barnet sku kæmpe 20-30 minutter, så var det for længe og tiden at skifte - måske du kan bruge det svar til noget?

er spændt på hvordan det kommer til at gå !!

Anmeld

16. august 2012

Masig

Frk P. skriver:

Ja, min sundhedsplejerske sagde at 10-15 minutter var fint at bruge på maden, men hvis barnet sku kæmpe 20-30 minutter, så var det for længe og tiden at skifte - måske du kan bruge det svar til noget?

er spændt på hvordan det kommer til at gå !!

Det vidste jeg faktisk ikke, så det er da meget rart lige at få at vide

Ved faktisk ikke hvor lang tid vi bruger, men inkl bøvser og diverse pauser er det nok omkring de 15-20 min tror jeg... Det svinger vist lidt, kan være jeg skal tage tid næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.