Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

S86

MariaKyedDK skriver:

ja forstår jeg godt, men tag en test og se hvad den siger

Håber du kommer med en update ?!

Det kan du tro  Skal jeg nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Rockertand

S86 skriver:

Hvorfor ikke det ?  Står der ikke noget om i den der vejledning der er med testene.

Hvornår skal man så teste?

Fordi LH-hormonet har en døgnvariation, der gør, at det i nogle tilfælde er fejlvisende forhøjet om morgenen, så du kan risikere at få en positiv test, som ikke betyder kommende ægløsning. Det står i de fleste vejledninger, at man ikke anbefaler test med morgenurin,, men åbenbart ikke lige i din vejledning..

Anmeld

18. august 2012

S86

Rockertand skriver:

Fordi LH-hormonet har en døgnvariation, der gør, at det i nogle tilfælde er fejlvisende forhøjet om morgenen, så du kan risikere at få en positiv test, som ikke betyder kommende ægløsning. Det står i de fleste vejledninger, at man ikke anbefaler test med morgenurin,, men åbenbart ikke lige i din vejledning..

Okay, jamen det er super du siger det til mig.

Tak

Anmeld

19. august 2012

S86

UPDATE

Jeg tog en G-test til morgen. Den var negativ.

Havde dog absolut ikke forventet noget, men håber det giver lidt mere ro i sjælen. Så jeg har fået mere tålmodighed.

For jeg må indrømme at jeg er ret forvirret over at jeg pludselig har fået min mens.... eller hva det så end er.

Så jeg må bare vente på min oprindelige forventede mens. Eller nok rettere, at den ikke kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.