Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. august 2012

S86

BHej Piger.

Hmmm. Ja, hvordan skal jeg forklare det. Jeg begyndte med den reglmæssige morgen-ægløsningstest i mandags.

Mandag: ret negativ

Tirsdag: negativ, men en anelse tydligere teststreg end mandagens.

Onsdag: negativ og lidt tydligere endnu.

Idag torsdag: negativ, men igen lidt tydligere end de andre.

Hvortil jeg tænker, nåh okay, kan da være den snart bliver positiv så.

Da jeg så i formiddags gik ned mod min arbejdsplads, kunne jeg mærke øget udflåd. Jeg gik på toilettet for at tjekke. Der var udflåd, lidt mere end der har været de sidste par dage. Men det var brunt?

Synes jeg ikke jeg har oplevet før. Undrede mig, og tænker om min mens skulle til at komme. Selvom den først skal komme om 2 uger. Altså hvis cyklus er som den har været de sidst to gange.

Jeg fik lidt efter, milde mens ligende "smerter". Ikke rigtig smerte.

Den fornemmelse er kommet og gået i løbet af dagen. Og også lidt utilpashed. Dog ikke ligefrem kvalme.

Er der andre der har oplevet det? Der kommer fortsat lidt brunt udflåd.

Beklager detaljerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

UnderCover37

Har ikke oplevet lige det med det brune udflåd du beskriver men har oplevet ret trælse menstruationsagitge smerter og jag med øget udflåd i en times tid og der konstaterede min gynækolog at jeg havde haft æl om aftenen og formentligt samtidig med de symptimer jeg havde (han scannede mig både morgenen før og dagen efter og tog bp)

Har du taget yderligere æl-tests efter den oplevelse?
For der tænker jeg, at de må være blevet positive lige omkring det tidspunkt (og ja jeg ved godt man siger æl først ligger efter den positive æl test men jeg fik den altså først på selve dagen og vi vidste det ret præcist pga scanningerne også)

Held og lykke  

Anmeld

17. august 2012

S86

UnderCover35 skriver:

Har ikke oplevet lige det med det brune udflåd du beskriver men har oplevet ret trælse menstruationsagitge smerter og jag med øget udflåd i en times tid og der konstaterede min gynækolog at jeg havde haft æl om aftenen og formentligt samtidig med de symptimer jeg havde (han scannede mig både morgenen før og dagen efter og tog bp)

Har du taget yderligere æl-tests efter den oplevelse?
For der tænker jeg, at de må være blevet positive lige omkring det tidspunkt (og ja jeg ved godt man siger æl først ligger efter den positive æl test men jeg fik den altså først på selve dagen og vi vidste det ret præcist pga scanningerne også)

Held og lykke  

Okay, men tak fordi du skriver alligevel

Ja, jeg har testet her lidt morgen. Den var negativ.

Idag har jeg ret kragtige mens agtige smerter, hvor jeg fik helt kvalme af det. Så blev nødt til at tage panodil for at kunne holde ud at ardejde. Der er kommet en del mere brunt udflåd idag og også ganske lidt blod (frisk).

Går ud fra det bare er min mens der er kommet tidligt. Men det føles meget anderledes end det plejer. Både med smerterne og at jeg ikke bløder sådan helt rigtigt.

Anmeld

17. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Idag har jeg ret kragtige mens agtige smerter, hvor jeg fik helt kvalme af det. Så blev nødt til at tage panodil for at kunne holde ud at ardejde. Der er kommet en del mere brunt udflåd idag og også ganske lidt blod (frisk).

Går ud fra det bare er min mens der er kommet tidligt. Men det føles meget anderledes end det plejer. Både med smerterne og at jeg ikke bløder sådan helt rigtigt.

synes det lyder lidt mærkeligt hvis det skulle være din mens der er kommet, hvis du siger at du først forventer mens om 2 uger og er midt i cyklus nu !

prøv at tage en graviditetstest

Anmeld

17. august 2012

S86

MariaKyedDK skriver:

synes det lyder lidt mærkeligt hvis det skulle være din mens der er kommet, hvis du siger at du først forventer mens om 2 uger og er midt i cyklus nu !

prøv at tage en graviditetstest

Uuuh tro mig   det har jeg virkelig også lyst til.

Men tror bare ikke jeg kan teste positiv endnu uanset om jeg rent faktisk er gravid eller ej. Tror du ikke det er for tidligt?

Anmeld

17. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Uuuh tro mig   det har jeg virkelig også lyst til.

Men tror bare ikke jeg kan teste positiv endnu uanset om jeg rent faktisk er gravid eller ej. Tror du ikke det er for tidligt?

altså i terorien er det jo alt alt for tidligt, men jeg tænker bare at Hvorfor reagere din krop så sådan ?

det kan jo godt være at du kan få en positiv test ud af det , for hvis vi nu siger du er gravid , og det er symptomer på det, jamen så har du vel meget HCG i kroppen og måske vil den vise positiv...

jeg synes du skulle prøve

Anmeld

17. august 2012

S86

MariaKyedDK skriver:

altså i terorien er det jo alt alt for tidligt, men jeg tænker bare at Hvorfor reagere din krop så sådan ?

det kan jo godt være at du kan få en positiv test ud af det , for hvis vi nu siger du er gravid , og det er symptomer på det, jamen så har du vel meget HCG i kroppen og måske vil den vise positiv...

jeg synes du skulle prøve

Jeg har to graviditetstests liggende. Så måske jeg skulle bruge den ene om et par dage  og så evt. den anden en uge efter.

Kunne jo være som du siger

Frygter bare at teste for tidligt og den så viser "falsk potitiv". Altså det der med man får en positiv, men det ikke bliver til noget.

Anmeld

17. august 2012

Rockertand

S86 skriver:

Man må ikke teste for ægløsning med morgenurin.....

Anmeld

17. august 2012

S86

Rockertand skriver:

Man må ikke teste for ægløsning med morgenurin.....

Hvorfor ikke det ?  Står der ikke noget om i den der vejledning der er med testene.

Hvornår skal man så teste?

Anmeld

17. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Jeg har to graviditetstests liggende. Så måske jeg skulle bruge den ene om et par dage  og så evt. den anden en uge efter.

Kunne jo være som du siger

Frygter bare at teste for tidligt og den så viser "falsk potitiv". Altså det der med man får en positiv, men det ikke bliver til noget.

ja forstår jeg godt, men tag en test og se hvad den siger

Håber du kommer med en update ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.