Takecare skriver:
Hej....
Jeg kender kun alt for godt til denne jaloux følelse. Min kæreste og jeg har prøvet at få en lille sine oktober 11 og nu syntes jeg der er gået ALT for tiden. Men for ikk at have endnu mere ondt af mig selv, har min rigtig gode venninde skrevet at hun er gravid (efter 2mdr af pillen) og 2 andre fra min klasse, såå der er mega babyboom omkring mig.
Man er rigtig glad på deres vejene og man lytter og smiller ovs. men inderst inden tænkte jeg det meste af tiden, hvorfor det ikk er mig?, er der noget galt med mig eller min kærste.?
Når man gå rundt og venter eller bare har et ønske om et barn såå lægger man mærke til ALLE gravide og nyfødte, ikk fordi man vil, men ens "pige" instinkt leder bare en og det gør bare ondt nogle dage og andre smiller man bare...........
Dagene går videre og man må holde humøret højt om man får sit ønske før eller siden (på den anden eller anden måde) 
Kram
En der føler med dig
Det er præcis sådan jeg har det, kunne ikke have sagt det bedre selv .. Vi har forsøgt siden januar 2011, så det virker bare så umuligt til tider..Det er rart at der er nogen der føler det samme, selvom det ikke er en særlig rar følelse .. Men vi må bare være mere tålmodige ( Det er letter sagt end gjort) 

Anmeld