Tudefjæs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Cosmo&Maia

Hver gang jeg får at vide at en veninde eller en i min omgangskreds er gravid, bliver jeg glad på hendes vegne og kan næsten ikk få armene ned.. MEN i går offentliggøre en veninde på FB at hun er i 10-uge, og øv hvor fik jeg det skidt.. Begyndte at tude og blev virkelig ked af at det ikke var mig der stod med en dejlig spire i maven 

Det ligner mig SLET IKKE og blive jaloux.. 

Ville egentligt ikke noget med dette , bare et stort øv herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Muhmi

16. august 2012

Laulund87

Jeg kender det godt.. Jeg mistede i uge 5+ for 4 uger siden og jeg har flere veninder der er gravide nu.

Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne, men det er lidt hårdt alligevel. Jeg er faktisk mere misundelig på de gravide jeg ikke kender for der kan jeg nemmere føle at det er uretfærdigt

til dig

Anmeld

16. august 2012

Cosmo&Maia

Laulund87 skriver:

Jeg kender det godt.. Jeg mistede i uge 5+ for 4 uger siden og jeg har flere veninder der er gravide nu.

Jeg er selvfølgelig glad på deres vegne, men det er lidt hårdt alligevel. Jeg er faktisk mere misundelig på de gravide jeg ikke kender for der kan jeg nemmere føle at det er uretfærdigt

til dig

Det er jeg ked af at høre..

Jeg sys det er en forfærdelig følelse man pludselig kan have, når det burde være en stor glæde.. Det er bare svært at blive ved med at være glad på andres vegne, når man selv går rundt med så stort et ønske om en lille .. 

Du får os li en 

Anmeld

16. august 2012

Cosmo&Maia

Muhmi skriver:

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Det er jeg ked af at høre..

Jeg sys det er en forfærdelig følelse man pludselig kan have, når det burde være en stor glæde.. Det er bare svært at blive ved med at være glad på andres vegne, når man selv går rundt med så stort et ønske om en lille .. 

Du får os li en 

Jeg er overbevist om at det er en helt naturlig og ok følelse, men man føler sig stadig som et ondt menneske når man ikke bare hviner osv over andres graviditeter. Sådan har jeg det i hvert fald.

Jeg har en pige på 2,5 år, men jeg er endnu mere skruk nu end da vi forsøgte at lave hende Tror også jeg har fået en skrækfølelse af at jeg pludselig ikke kan holde på et barn længere når jeg lige har mistet. Prøver at skubbe de tanker væk for en spontan abort er jo helt normalt.

Håber snart du står med de to streger

Anmeld

16. august 2012

Cosmo&Maia

Laulund87 skriver:

Jeg er overbevist om at det er en helt naturlig og ok følelse, men man føler sig stadig som et ondt menneske når man ikke bare hviner osv over andres graviditeter. Sådan har jeg det i hvert fald.

Jeg har en pige på 2,5 år, men jeg er endnu mere skruk nu end da vi forsøgte at lave hende Tror også jeg har fået en skrækfølelse af at jeg pludselig ikke kan holde på et barn længere når jeg lige har mistet. Prøver at skubbe de tanker væk for en spontan abort er jo helt normalt.

Håber snart du står med de to streger

Man føler sig som et forfærdelig ondt menneske, men som du siger tror jeg os det er en helt naturlig følelse.. Desværre.. 

Jeg kan sagtens følge din tanke om det er svære at holde på en spire efter man har mistet.. Men selvfølgelig kan du det 

Tak, håber os snart jeg står med 2 dejlige streger

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Cosmo&Maia skriver:

Man føler sig som et forfærdelig ondt menneske, men som du siger tror jeg os det er en helt naturlig følelse.. Desværre.. 

Jeg kan sagtens følge din tanke om det er svære at holde på en spire efter man har mistet.. Men selvfølgelig kan du det 

Tak, håber os snart jeg står med 2 dejlige streger

Ja vi kan begge to og det sker snart

Anmeld

16. august 2012

Takecare

Hej.... 

Jeg kender kun alt for godt til denne jaloux følelse. Min kæreste og jeg har prøvet at få en lille sine oktober 11 og nu syntes jeg der er gået ALT for tiden. Men for ikk at have endnu mere ondt af mig selv, har min rigtig gode venninde skrevet at hun er gravid (efter 2mdr af pillen) og 2 andre fra min klasse, såå der er mega babyboom omkring mig.  Man er rigtig glad på deres vejene og man lytter og smiller ovs. men inderst inden tænkte jeg det meste af tiden, hvorfor det ikk er mig?, er der noget galt med mig eller min kærste.? 

Når man gå rundt og venter eller bare har et ønske om et barn såå lægger man mærke til ALLE gravide og nyfødte, ikk fordi man vil, men ens "pige" instinkt leder bare en og det gør bare ondt nogle dage og andre smiller man bare...........

Dagene går videre og man må holde humøret højt om man får sit ønske før eller siden (på den anden eller anden måde)

Kram
En der føler med dig 

Anmeld

16. august 2012

Cosmo&Maia

Laulund87 skriver:

Ja vi kan begge to og det sker snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.