Jeg er en meget stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Leneur

Krisuer skriver:

Det her var Lukas's 3 gang han var til tandlæge, de sender selv bud efter ham  Vi har ikke selv kontaktet dem. 

Synes da det lyder mærkeligt at de ikke har kaldt din datter ind endnu, når hun snart fylder 3.

Hmm ja det må Jeg lige få undersøgt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Leneur

Krisuer skriver:

Det her var Lukas's 3 gang han var til tandlæge, de sender selv bud efter ham  Vi har ikke selv kontaktet dem. 

Synes da det lyder mærkeligt at de ikke har kaldt din datter ind endnu, når hun snart fylder 3.

Har undersøgt det og her i byen er det først når de bliver 3 år, så mon ikke vi snart får en indkaldelse....

Anmeld

16. august 2012

AnonymMor

Krisuer skriver:

Ja det er lige hvad jeg er 

I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen 

Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham

Århhh hvor jeg bare elsker min lille guldklump, som lige pludselig blir så stor 

Årh Mosters store dreng er så dygtig hvor er han go når han bare sådan aflevere hans sut til tandlægen

Anmeld

16. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super flot - og de bliver bare så store når de ikke bruger sut mere

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

Rinepigen skriver:

Årh Mosters store dreng er så dygtig hvor er han go når han bare sådan aflevere hans sut til tandlægen

Ja han er bare dygtig 

Han glæder sig til at være sammen med jer i weekenden, og vi glæder os til at se jer 

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

Leneur skriver:

Har undersøgt det og her i byen er det først når de bliver 3 år, så mon ikke vi snart får en indkaldelse....

Okay det var da utrolig der er så stor forskel 

Anmeld

16. august 2012

AnonymMor

Krisuer skriver:

Ja han er bare dygtig 

Han glæder sig til at være sammen med jer i weekenden, og vi glæder os til at se jer 

Hehe vi glæder os også til at være sammen med ham og i lige måde  

Anmeld

16. august 2012

Leneur

Krisuer skriver:

Okay det var da utrolig der er så stor forskel 

Ja det er det, for jo før jo bedre, så de kan blive vænnet til hvis der bliver noget med tænderne.

Anmeld

16. august 2012

hautecouture

Krisuer skriver:

Ja det er lige hvad jeg er 

I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen 

Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham

Århhh hvor jeg bare elsker min lille guldklump, som lige pludselig blir så stor 

Stærkt gået af bettemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.