Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krisuer skriver: Det her var Lukas's 3 gang han var til tandlæge, de sender selv bud efter ham Vi har ikke selv kontaktet dem. Synes da det lyder mærkeligt at de ikke har kaldt din datter ind endnu, når hun snart fylder 3.
Det her var Lukas's 3 gang han var til tandlæge, de sender selv bud efter ham Vi har ikke selv kontaktet dem.
Synes da det lyder mærkeligt at de ikke har kaldt din datter ind endnu, når hun snart fylder 3.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krisuer skriver: Ja det er lige hvad jeg er I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham Århhh hvor jeg bare elsker min lille guldklump, som lige pludselig blir så stor
Ja det er lige hvad jeg er
I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen
Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham
Århhh hvor jeg bare elsker min lille guldklump, som lige pludselig blir så stor
Årh Mosters store dreng er så dygtig hvor er han go når han bare sådan aflevere hans sut til tandlægen
Det er bare super flot - og de bliver bare så store når de ikke bruger sut mere
Rinepigen skriver: Årh Mosters store dreng er så dygtig hvor er han go når han bare sådan aflevere hans sut til tandlægen
Ja han er bare dygtig
Han glæder sig til at være sammen med jer i weekenden, og vi glæder os til at se jer
Leneur skriver: Har undersøgt det og her i byen er det først når de bliver 3 år, så mon ikke vi snart får en indkaldelse....
Har undersøgt det og her i byen er det først når de bliver 3 år, så mon ikke vi snart får en indkaldelse....
Okay det var da utrolig der er så stor forskel
Krisuer skriver: Ja han er bare dygtig Han glæder sig til at være sammen med jer i weekenden, og vi glæder os til at se jer
Hehe vi glæder os også til at være sammen med ham og i lige måde
Krisuer skriver: Okay det var da utrolig der er så stor forskel
Stærkt gået af bettemanden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128