Jeg er en meget stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Krisuer

Ja det er lige hvad jeg er 

I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen 

Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham

Århhh hvor jeg bare elsker min lille guldklump, som lige pludselig blir så stor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Leneur

Krisuer skriver:

I går skulle Lukas til tandlæge, vi har for lang tid siden sagt til ham at næste gang han skulle til tandlæge, skulle han aflevere sin sut til hende, for nu var han en stor dreng, så kom dagen og Lukas havde sin sut med, og sørme om han ikke bare gav den til tandlægen, der var ingen tøven, og han tog glad med hjem igen 

Dog var der lidt brok da han skulle i seng, for der savnede han sin sut, men den havde han givet væk, så han måtte sove uden, og det gjorde han, og han sove hele natten igennem, uden sin sut, som ellers betød rigtig meget for ham

Det lyder da rigtig dejligt synes jeg. Ja de bliver ALT for hurtigt store de banditter.
Noget helt andet er om i bliver indkaldt til tandlægen eller hvordan? Min datter bliver meget snart 3 år og har ikke været til tandlæge endnu.

Anmeld

16. august 2012

Bak

Krisuer skriver:

Hvor er han dygtig Er du ikke bange for, han får et dårligt forhold til tandlæger? Når nu det var sådan én der "tog" sutten...

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

Leneur skriver:

Det lyder da rigtig dejligt synes jeg. Ja de bliver ALT for hurtigt store de banditter.
Noget helt andet er om i bliver indkaldt til tandlægen eller hvordan? Min datter bliver meget snart 3 år og har ikke været til tandlæge endnu.

Det her var Lukas's 3 gang han var til tandlæge, de sender selv bud efter ham  Vi har ikke selv kontaktet dem. 

Synes da det lyder mærkeligt at de ikke har kaldt din datter ind endnu, når hun snart fylder 3.

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

anbiku skriver:

Hvor er han dygtig Er du ikke bange for, han får et dårligt forhold til tandlæger? Når nu det var sådan én der "tog" sutten...

Nej det er jeg ikke, for han synes det var sjovt, de gav ham også 2 gaver 

Lukas er øre barn så render jævnlig til ørelæge med ham og han har fået dræn i 2 gange, selvom det har været nogle voldsomme oplevelser for ham, kommer han smilende igen og lægger sig pænt på briksen uden at tække en mine. 

Anmeld

16. august 2012

Bak

Krisuer skriver:

Nej det er jeg ikke, for han synes det var sjovt, de gav ham også 2 gaver 

Lukas er øre barn så render jævnlig til ørelæge med ham og han har fået dræn i 2 gange, selvom det har været nogle voldsomme oplevelser for ham, kommer han smilende igen og lægger sig pænt på briksen uden at tække en mine. 

Det er da super, så godt han kan tage det

Anmeld

16. august 2012

Krisuer

anbiku skriver:

Det er da super, så godt han kan tage det

Ja det er helt vild 

Anmeld

16. august 2012

Lone Jakobsen

super god ide og hvor er han dygtig jeres store dreng

Anmeld

16. august 2012

Tip!

De kære børn, de bliver SÅ hurtigt store.

Min søn kom selv og sagde at nu ville han ikke bruge sut mere. Han fandt alle sutterne selv, og vi lagde dem i en pose.

Om aftenen var han lidt ked, og fik min pude at sove med. Ellers har der ingenting været.

Vi har efterfølgende været i Zoologisk have for at aflevere alle hans sutter til Safari Simon. NØØØJ en STOLT dreng jeg havde

Da vi gik derfra siger han: Mor, vi skal altså besøge sutterne ikke?

om 2 år skal han begynde i skole, det er jo vildt.. Min lille baby..

Anmeld

16. august 2012

Mother-love

Du har da også en rigtig stor grund til at være stolt. Det er da også vildt flot at han har taget det i så stiv arm. God dreng du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.